12 Mayıs 2013 Pazar

happy box 3 kutum (merveyi biraz heyecanlandıralım) :)


melodram ın düzenlediği happy box etkinliğinin 3. süne bende katıldım. İlk iki etkinliği merakla takip ettim keske banada böyle hediyeler gelseee diye hep içlendim :D sonra dedim e bende katılayım bari melodram ın iyiliği sayesinde son anda kontejyanlardan girdim ve havalara uçtum. Ama ben daha etkinliğe katılmadan hediyelerimi almaya başlamıştım katılamazsam kendim kullanırım dedim. etkinliğe katıldıktan 3 4 gün sonra kutum dolmustu bile halbuki almak istediğim çok şey vardı. ama bi yandanda ne alsam bilemedim kutumda esya çok ama bişey eksik gibi. melodram da resimleri yayınlar heralde yayınlamadan önce eşim oğuz çakır ı yani merve yi yazımı okursa biraz daha heyecanlandırayım dedim :D

LÜTFENN bana yardımcı olurmusunuz sizce olmazsa olmaz olarak kutu ya ne eklemeliyim ? :)

2 yorum:

  1. Bak yaaa meraklandim iste. Ben de bugun son alisverislerimi yapip kutumu tamamladim:))

    YanıtlaSil
  2. Hihi :) meraklan diye yaptim zaten :) ama az kaldi melo yayinlar resimleri :) istersen okuma supriz olsun dicem yine ama insan yine merak eder :)

    YanıtlaSil