13 Eylül 2013 Cuma

MİM MİM MİM :)

1)Asla yapmam deyip de yaptigin bir sey?

Asla düğünde çıkıpta ortada oynamam diyordum şimdi en ortada en başta her yerde önce ben oynuyorum...

2)En sevdigin kelime?
Hayat :) hayat bence çünkü ben sevdiğim insanlara hayat derim hayatıma hayat katıyorsa birde bundan iyisi yok...

3)En nefret ettigin kelime?
Küfür olan her kelimeden nefret ederim ama en çok aq

4)En cok kullandigin küfür yada küfür benzeri kelime?(cok da kötü olamaz degil mi)
salak ya da aptal derim ben en fazla



5)En cok hangi kitap/dizi/film karakterinin gercek olmasini isterdin?
Benim için hiç şüpesiz harry pother küçüklüğümden beri onla büyümüşüm bilinç altıma yerleşmiş artık :))



6)Seni kizdiracak ne yaparlarsa katil olursun?
bevdiğime zarar verirlerse

7)Gözünü kör eden bir sey? (ask gözünü kör eder derler ya öyle)
Soruda var zaten aşk gözümü kör eder benim

8)Dostunun erkek olmasini mi kiz olmasini mi tercih edersin?
Ben kız tercih ederim erkekle kızda dost olabilir ama uzun süreli olmaz

9)Unutamadigin bir genclik/cocukluk anin?
Okulda tuvalletten çıktığımda eteğimin yukarı katlanıp firikik vermem

10)Herhangi bir soruya verdigin en sacma cevap?
Bilmem. Bilmem çok saçma bir cevap



Son olarak bende bütün izleyicilerimi mimliyorum. :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder