10 Mart 2014 Pazartesi

BU GÜN BLOGUMUN DOĞUM GÜNÜ :D




İyi ki doğdun bana :D

tam bir sene olmuş bu gün bir yaşında bir blogum var artık benim. Bir yıl önce bu blogu açmış kendi kendime yazılar yazmış kendi kendime konuşmuş hatta bir ürün nasıl tanıtılır bilmeden saçma sapan yazılar yazmış bazen tek bir cümleyi bir araya getirememiş iki cümlelik acemice yazılar paylaşmıştım. İlk izleyicimi gördüğümde havalara uçmuştum.
üstelik sayıyordum takipçilerimi her gün biri daha beni okumaya başlamış mı diye takip ederdim.
inanmıyorum 20 izleyicim vardı 21 olmuş oley diye havalara uçtuğumu biliyorum. Ama Allahtan ya of kimse takip etmiyor diyip pes edip bırakmadım. Şimdi ise 444 takipçim var. Sayenizde kendimi yararlı bir insan olarak görüyorum. Size düzenli olarak yazı yazmak benim için eğlenceli bir görev. Hala çok iyi bloggerlar gibi yazamıyorum belki ama olsun henüz hala emekliyorum. Ben genellikle orta gelirli ailelerin ulaşabilecekleri ürünleri yazıyorum çünkü bende öyleyim. 
Onun dışında yeri geldi en iyi dostlarım oldunuz bunalıma girdiğimde üzüldüğümde içimden gelenleri döktüm size sizde bana destek oldunuz. Öyle böyle derken bir bakmışım 1 yıl olmuş bile beni sabırla okuyup destek olduğunuz için hepinize çok teşekkür ediyorum. 

İyiki benimlesiniz :)


16 yorum:

  1. ben hala sayıyorum takipçilerimi ve yorumları, her yenide sevinçten uçuyorum:)
    nice senelere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende öyle teşekkür ederim canım :D

      Sil
  2. NİCE UZUN UZUN YILLARA DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım hep birlikte :)

      Sil
  3. nice birlikte yıllara o zaman :) her yorumda odanın içinde tur atarım neredeyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha hepimiz bloguna aşık bloggerlarız yaşasın :)

      Sil
  4. Nice yıllara canım darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar blogunuzu çok beğenerek takip ediyorum yeni yaşınız kutlu olsun, daha nice uzun yıllar blog yazmaya umarım:))))
    Ben de şu aşama da her gelen takipçime seviniyorum ve okunduğu hissediyorum bu bakımdan o zamn ki hislerinizi çok iyi anlıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :-) Yanımda olup beni desteklediğin için çok teşekkürler umarım hepimiz burda binlerce her şehirden dost ediniriz :)

      Sil
  6. siz de iyi ki varsınız ve çok güzel yazılar okuyoruz sayenizde:)
    yolun çok başında olsam da darısı benim bloogumun başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yıl önce böyle yorumlar alacağım hiç aklıma gelmezdi çok ama çok teşekkür ederim blogunda istediğin başarı ve dostluğa en yakın zamanda ulaşırsın inşallah :-D

      Sil
  7. Gülümseyerek okudum yazını hemen hepimizin yaşadığı duyguları ne kadar güzel dile getirmişsin. Daha güzel yerlere gelmeyi hakediyorsun nice 444 lere canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlız olmadığımı bilmek bir yerlerde birilerinin yazılarımı beğenmesi bambaşka bir duygu elidor reklamları gibi başlıcam varsa söyle sevgi böyle diye çok teşekkür ederim canım iyiki varsınız :)

      Sil