10 Mayıs 2014 Cumartesi

Yazamıyorum!!!


Yazamıyorum!!! Yazamama sendromu diye bişey var mı acaba. Varsa eğer benden ondan oldum arkadaşlar. Haftada en az 3 4 yazı yazarken haftalardır şimdi 1 yazı bile yazamadım. Bir sürü şey aldım belki teker teker yazsam 50 tane yazı çıkar hepsini koyuyorum ortamı ışıklandırıyorum resimleri çekip düzenliyorum bloga atıcam hoop yazamıyorum. Gerçekten çok üzgünüm uzun süredir sizinle hiç bir şey paylaşamadığım için şu iki satırı yazabilmek için cidden cebelleştim. Umarım kısa süre içinde beni terkeden ilham perim bana geri döner...



9 yorum:

  1. cnm merhaba yazını gördüm ve aynı düşündüğüm şeyleri yzmışsın internetten baktım yazamama sendromu da varmış :) her seferinde yayın yapma sebebi ile oturuyorum pc ye ama yazamıyorum herhalde baharın etkilerinden biri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heralde ya baharda gelmedi yalovaya yağmur yağmur hep kapalı hava ondan heralde geçsin artık :-)

      Sil
  2. İnsanın kafası dolu olunca haklısın, bilgisayarın başına oturuyor oturmasına ama birşey çıkmıyor.
    Bu herkese oluyor.
    Bir süre geçmesi lazım sanırım perinin geri gelmesi için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk geçer işallah hemencik gelir perim :)

      Sil
  3. Canım umarım kısa sürede geçer. Sana bir önerim olabilir mime katılmak istersen buradan alayım :))
    http://kizilcikserbetimm.blogspot.com.tr/2014/05/mim-siz-hic.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli olduğu için belki yazmak için fikirler üretebilirsin diye :)) Mimledim seni de

      Sil
    2. Ah çok teşekkür ederim canım en kısa zamanda yazıcam :-)

      Sil
  4. Olsun ilham gelene kadar bekleriz biz :)

    YanıtlaSil