2 Kasım 2014 Pazar

Ben kimim?




Ben basit bir insan değilim!!! 20 yaşında hiç bir derdi olmayan bir kız görünümlü derbeder deliyim belkide. Kimsenin bilmediği dertlerime gözlerimi kanatırcasına ağladığım geceler var benim. Kimseler bilmesin, duymasın, anlamasın diye de bir o kadar da kahkahalarla süslenmiş anılarım var. Ölümünde acısını tattım dost kazığının alasınıda aşk acısınıda.

Ben 9 haziran 1994 yılında yalovada doğdum. Henüz 4 yaşında baba kelimesini lügatıma yeni sokmuşken kaldırmak zorunda kaldım. Hayat bana karşı ilk hamlesini daha bebekken yapmıştı. Hiç isyan etmedim. Ama yıllarca baba nedir merakıyla yaşadım. Kimseye bu konu hakkında konuşmadım. Yeri geldi insanlar bana hayatta ölümde var diye ders vermeye kalktı. Ölüm acısını en yakından yaşayan biri olarak sustum. Ta ki blog açıp yazana kadar...

Evet dost kazığının da alasını yaşadım. Çoğu zaman kazık yediğim arkadaşlarımı mutlu etmeye bile çalıştım. Dostluğunun üstüne dostluk tanımadığım dostum yeri geldiğinde beni para için sattı. Pişmanım dediğinde lafını dahi etmeden yinede dostumsun dedim. Bazılarıyla ise kardeşiz dedik birbirimize 15 yıl aramıza bişey sokmadık sonra nolduysa yok oldular hem de nedensiz.

Aşkın kazığınıda en alasını yedim belki herkes kadar çektim belkide biraz fazla. Hayatım boyunca pilotonik aşklarımın yanı sıra ilk tek ve gerçek aşkım için burada sizlerle aylarca ağladım yeri geldiğinde. Sonra aşkın gururu olmaz diyip sevgi pınarımı burda sizinle birlikte kurtardım.

Çoğu kişiden fakirim ben ama çoğu kişidende kat kat zengin. Belkide herkes kadar dertliyim ben de... Belkide mutsuzum ama bilmeyene sevmeyi öğretecek kadar kocaman bir kalbim var. Ve kalbime girmek isteyen herkes içinde ardına kadar açık kapılarım var... Gelmek isteyen herkese hoşgeldiniz...

6 yorum:

  1. Bişey diyemedim. Düğüm oldu takıldı boğazıma sözcükler...

    YanıtlaSil
  2. Seni az da olsa tanıdığıma sevindim kalbi kendinden güzel kız.Dilerim hayat seni bundan sonra gerçekten hak edenlerle karşılaştırsın.

    YanıtlaSil
  3. Kendimden bi pay aldım. ♥ Inan bana en büyük mutluluk dostluk arkadaşlık kendimim .. benim az ve öz bir tane kardeşim arkadaşım var 22 yıla dayanıyor. Allah herkese böylesine nasip etsin. Umarım bu saatten sonra hayat sana hoş güzel ve bol neşe huzur içinde bir hayat sunar sana♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al tabi <3 teşekkür ederim iyi dileklerin için :)

      Sil