12 Haziran 2015 Cuma

Matefit metobolizma hızlandırıcı ve detox çayı




Herkese merhaba güzellikler. Sizde konuya hakimsinizdir. İnstagramda bir çok zayıflama çayı çıktı . Alan alana .Ama hangisi iyidir hangisi zayıflatır garantidir diye bende instagramda paylaşım yapıp sizlere sormuştum ki bir mesaj geldi matefitturkiye den. Tam bir blogger dostu olarak denemem için bana 14 günlük paketlerini gönderebileceklerini söylediler . Herşeyden önemlisi beni kendilerine olan bu özgüven çok etkiledi. Konuşmamızdan hemen ertesi gün kargo elime ulaştı ve hemen başladım bende. Başlamadan önce sizin için tartıldım ve hergün tartıda fotoğraf çektim şimdi gelelim ilk haftaya.





İlk gün 65.1 çıktım tartıda. Boyum 1.68 doktora göre 55 ile 65 kilo arasında olmalıyım. O yüzden kendimi bildim bileli ya 65 ya da 65 sularında dolanan bir kız oldum. Ve hep 65 i geçmemek için boğazımı tutmaya çalıştım. Matefit çaylarını ilk içmeye başladığım 3 gün boyunca sabah yürüyüşüne çıktım. Düzenli ve yavaş bir kilo kaybım vardı ki havalar bi anda bozdu ve ben yürüyüşü bıraktım tabi bununla birlikte yukarıda gördüğünüz gibi küçük bir kiloyu geri aldım. Birde yanlış kullandım çayımı çok iyi oldu. Meğer yemeklerden sonra içilmesi gerekiyormuş bense yemeklerden önce aç karnına içtim niyeyse.  O kanıya nerden vardım onuda bilemiyorum. Neyseki hemen çok geçmeden düzelttim.

İlk bi kaç gün yememe içmeme her zamankinden biraz daha fazla dikkat ettim gördüm ki kilo veriyorum  bir anda saldım kendimi. Evdede taş çatlasa ayda 1 2 kez hamurişi yapılır hemen hemen yok misafirdi yok yeni tarifti yok canım çekti diye hamur işi tarifler yapıldı. Birde üstüne benim doğum günüm eklendi pastalar çörekler börekler doldu evde sanki sınanıyomuşum gibi. Ben ne yaptım kızlar amaan zaten çay içiyorum diyip bol keseden yedim. Hayatımda bir börekten 5 tane yediğimi hatırlamıyorum. İnanılmaz bir tokluk çekiyorum ama malesef nefsime hakim olamayıp bizimkiler yedikçe yiyorum. Üstelik o gelen misafirler yüzünden öğlen çaylarını unuttuğum da oldu.



İkinci haftada herşey 1. hafta gibi seyretti. Çayı içtikten sonra öyle bir tokluk duyuyorum ki sabah kahvaltısıyla bütün bir gün durabilirim ama yok.  

Herşeye rağmen vücudumda gözle görülür bir sıkılaşma gördüm özellikle bel bölgemde ciddi bir sıkılaşma vardı. Balık etliyim ve ne kadar zayıflarsam zayıflayayım hiç sıkılaştığımı görmemiştim. Beni en mutlu eden nokta sıkı bir karın ve bel bölgesine sahip olmam oldu. 

Verdiğim kilo 2 haftada 2 kilo öyle ahım şahım çok bir kilo değil ama ben o kadar yemek yemekten sonra birde üstüne kilo alırdım diyordum ki sandığım gibi olmadı. Matefit in gerçekten kendine güvendiği kadar varmış. 2 hafta sonunda keşke bu haftaları verimli geçirseymişim az yemeye devam etseymişim sabah yürüyüşlerime yağmurda yağsa devam etseymişim diyorum kesin 5 kilo verirmişim diyorum 2 kilo oburluk yaparak verdiysem. 

Bence bu çayı kilosundan memnun olanlarda kullanmalı. Doyasıya yemek yiyebilmek için. Hiç bi zaman aşırı şişman bir kız olmadım bu nedenle kilomdan çokta şikayetçi değilim ama manken gibide olmak ister hani insan. Bana yararı yemek yemenin keyfine vararak kilo alımımı durdurması hatta artı olarak 2 kilo verdirmesi oldu. Sonuçta kilomdan memnunum diyorum ama bunu hep boğazımı tutarak yapmaya çalıştım.

Tadına gelirsek kesinlikle rahatsız edecek bir tadı yok hafif limon ve portakal aroması var.

Bu tür bir çay arıyorsanız en azından 14 günlük programını alarak dendemeye başlayabilirsiniz . 


7 yorum:

  1. Bende merak ediyorum bu çayı en kısa zamanda denemek istiyorum benim sayfama da beklerim 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin canım çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  2. aaa süper miş bende bu aralar diyetteyim sanırım bu çay tam bana göre denemeliyim:) paylaşım için teşekkürler . bu arada bende bloğuma beklerim tatlım sevgiyle kal !!

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için çok teşekkürler benimde acil 5 kilo vermem gerekiyor nerden bulabilir ürünleri?Bu arada bloğunu takipteyim ben de beklerim.:) http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Instagram da matefitturkey adıyla arama yapıp bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Instagram da matefitturkey adıyla arama yapıp bulabilirsiniz

    YanıtlaSil