27 Mayıs 2013 Pazartesi

avon alışverişim


bu ayda yine avondan alışveriş yaptım resimde gördüklerinizi ilerki zamanlarda teker teker yazacağım ancak anew serisini sizinle paylaşamayacağım henüz 20 yaşındayım yahu ne gereği var. e niye aldın o zaman diyeceksin annem istedi ona aldım anew 35 yaş üstü için isterseniz şimdilik küçük görsellerini paylaşabilirim





19 Mayıs 2013 Pazar

makyaj masamın yeni görünümü


öncelikle hepinizin 19 mayıs Atatürk ü anma gençlik ve spor bayramını kutlarım.
daha sonra da yazıma geçerim :)
bu benim makyaj masamın yeni görünümü daha önce kırmızı üzerine kurulu bir konsept vardı şimdi ise camları kullandım çerçevelerin camlarından ve ece çikolatanın şeffaf kapları gibi kapları birleştirip böyle küçük raflar yaptım.
sizce nasıl olmuş ? önerileriniz varsa beklerim çünkü ben canım sıkıldıkca bu görünümü değiştiriyorum :)

18 Mayıs 2013 Cumartesi

flormar nail enamel 406

oje sürmeyi beceremeyenlerdenim bende bu da en düzgün sürdüğüm ojelerden biri yarım saat uğraştım bunu sürebilmek için ama olsun oldu galba.
 Bu oje happy box tan cıkan bi hediyemdi ve tek katta bu rengi verdi.
 Severek kullanacağım bi renk :)

16 Mayıs 2013 Perşembe

happy box hediyelerim geldiiii :D


melodram ın düzenlediği happy box 3 etkinliği benim için çok mutlu geçti. Öncelikle etkinliği düzenleyen melodrama sonrada tabiki güzel eşim hayatguzelbiyer bloğunun  bitanecik sahibesi oğuz çakır a yani merve ablama demeliyim belkide çoookk ama çoook teşekkür ediyorum .İyi ki var o. :D iyiki tanımışım . :)( ama keske happy box çekilisinden kazandigim hediyelerimde gelseydi)

bunlarda kutumdan çıkan hediyelerim :) şimdi sizinle teker teke ünlerin görsellerini paylaşacağım.

 
bunlar yiyecek içeçeklerim . özellikle bunlara çok sevindim saat 6 olmuştu kutu elime geçtiğinde ve ben sabahtan beri hiç bişey yememiştim kutumu incelerken öyle tatlı geldiki onlar ...

 bunlarda süs eşyalarım ve flar mumlara bayılırım ama nedense yakmaya hiç kıyamam sizde öylemisiniz ? yılbaşı süslerine gelince önümüzdeki ilk yılbaşında kullanacağım.


bu geniz kabuklarından yapılmış çerçeveye bayıldım . Böyle şeylere bayılırım zaten sanki beni tanıyormuş gibi doldurmuş kutumu eşim :)

buda flar ımla yılbaşı süsünden bi görünüm :)

bunlarda bazı temizlik ürünlerim 

banyo süngerimi kullandım bile şekli çokk hooşş dimii ?

bunlada köşeli makyaj temizleme pedlerimm :)

bunlarda makyaj malzemeleri ve bakım ürünleri 

eccence silky touch blush allık
rengi çok hoş :)

essence far 02

şirin bebelk figürlü tırnak törpüsü

bu şirin çantada ne olabilir sizce ?

bu şirin çantadan tırnak bakımı seti çıkıyor :)

vaseline ürünleri olmazsa olmazım :)

fırçamız 

ojelerimiz soldan sağa doğru 
golden rose 248
golden rose115
flormar 406
ve
asetonsuz oje çıkarma pedlerimiz

essense get big lashes maskara + emily göz kalemi

essence 53 all about cupcake ruj da en sevdiğim tonladan çok sevdim ben bunu :)

 smokey eyes (cıty color)




ntv nin bisküviyi çaya yatak bandırın adında eğlenceli bir kitap ve postit


herşey için çok teşekkür ediyorum hediyelere bayıldım bu kadar güzel hediyeleri gönderen oğuz çakır ın bloğuna mutlaka göz atın çok eğleneceksiniz 


ürünleri kullandıkça sizinle paylaşacağım :)










12 Mayıs 2013 Pazar

happy box 3 kutum (merveyi biraz heyecanlandıralım) :)


melodram ın düzenlediği happy box etkinliğinin 3. süne bende katıldım. İlk iki etkinliği merakla takip ettim keske banada böyle hediyeler gelseee diye hep içlendim :D sonra dedim e bende katılayım bari melodram ın iyiliği sayesinde son anda kontejyanlardan girdim ve havalara uçtum. Ama ben daha etkinliğe katılmadan hediyelerimi almaya başlamıştım katılamazsam kendim kullanırım dedim. etkinliğe katıldıktan 3 4 gün sonra kutum dolmustu bile halbuki almak istediğim çok şey vardı. ama bi yandanda ne alsam bilemedim kutumda esya çok ama bişey eksik gibi. melodram da resimleri yayınlar heralde yayınlamadan önce eşim oğuz çakır ı yani merve yi yazımı okursa biraz daha heyecanlandırayım dedim :D

LÜTFENN bana yardımcı olurmusunuz sizce olmazsa olmaz olarak kutu ya ne eklemeliyim ? :)

9 Mayıs 2013 Perşembe

vichy idealia bb krem i sonunda denediiiimmmmmm :D


Vichy ıdealıa bb krem haykırışımdan sonra kullandım ve fikirlerimi şimdi sizinle paylaşacağım. büyük bir heyecanla paketi açtım güzelce yüzüme sürdüm.
ürünün rengi böyle ancak benim zaten cildimin yağlı bir yapısı var kremi sürünce de acayip yağlandı sanki yüzüme zeytin yağı sürmüşüm gibi oldu nedense. kuru ciltler için çok ideal bir krem olur . Onun dışında krem görevini yapıyor cilt tonu rengini düzenliyor.Ayrıca simli de bir görünüşü var.Ancak tabi fondoten gibi bir tam kapatıcılık beklemeyin.
kremi sürdükten sonraki halim. 
sizin bana önerebileceğiniz cildide yağlı göstermeyecek bir bb krem var mı acaba? :)


8 Mayıs 2013 Çarşamba

vichy idealia bb krem haykirişi :Db

bugun elime vichy idealia bb kreminin testiri gecti coook sevindim hemen bunu blogumda paylasmaliyim dedim eve geldim birde baktim ki takip ettigim bloglardan 16si birden ayni anda kremi tanitmislar. anlamadimki vichy herkese bedava dagittida ben mi kacirdim :D neyse yle iste yarin deneyince bende sizinle goruslerimi paylasacagim. sevgiyle kalin. :)

4 Mayıs 2013 Cumartesi

alışverişim :) - kaş kalemi, göz kalemi

evveettt kaş kalemine ihtiyacım vardı kalın ama cok seyrek kaslarım var işime yaradı doğrusu ancak biraz kumusak bana kalırsa kas kalemleri sert olmalı neyse gelelim göz kalemine güzel rengi var çok koyu lacivert ancak açılmıyo kalem gibi yada ben beceremedim bilemiyorum yani gördüğünüz kısım kadar kullanılıyo ucu kalınlaşınca far gibi kullanacaksınız yani :)

üstteki kaş kalemi dark brown
alttaki göz kalemi exotic violet

1 Mayıs 2013 Çarşamba

alışverişim :) - avon rujlar




ne gerek varsa bu kadar ruj aldım neyse işte aldım bi kere bazen ayarımı bilmiyorum baştan başlayayım yorumlara color trend in nectar ruju rengini begenerek aldım ama 5 dk sonra silinmesi beni çok üzdü doğrusu
fuchsia fun a gelince rengini çok begendim ama günlük kullanabileceğim bi ruj değil gelelim carnation ve twinkle pink e bunları alırken gözüm nerdeydi benim bilmiyorum resimdede gördüğünüz gibi aynı tonlar sanki neyse o renkleri seviyorum kullanırım sorun değil :)

flaşsız

flaşlı