29 Mart 2014 Cumartesi

Süslü Kutum Eşleşmeler


Süslü kutum eşleşmeleri tamam. Gelelim kimler kimlerle eşleşmiş.






locosmetico - Buse in Wonderland



Etkinlikte neler yapıldığını bilmeyen kalmadı ama ben yinede tekrar edeyim. Etkinlikte fiyat sınırı yok 1 liraya da ürün koyabilirsiniz 100 liraya da ama hediyelerinizi alırken yinede dikkat edin çok pahalı bir şey alırsanız eşiniz mahçup olur ya da çok ucuz bir şey alırsanız amaaan dandik bir şey almış deyip üzülebilir. Kutumuz en az ayakkabı kutusu büyüklüğünde olmalı. Dilerseniz daha büyük bir kutuya koyabilirsiniz. Etkinliğimizin adı Süslü kutum olduğundan muhakkak kutularımızı süslemeliyiz. isterseniz hediyelerinizi kutunuzun içini de süsleyebilirsiniz. 

Kutunuzu size nasıl gelmesini istiyorsanız öyle ürünler alın. Kozmetik ürünleri kişisel ürünlerdir. nasıl başkasının diş fırçasını ağzınıza sokmazsanız rujunuzu da sürmezsiniz. Bu yüzden kişisel ürünleri tarihi geçmemiş ve kullanılmamış koymalısınız. Onun dışında çeşitli takılar koyabilirsiniz. Kırtasiyelik eşyalar, süs eşyaları, aklınıza gelen hediyelikleri koyabilirsiniz. Başka bir sorunuz olursa istediğiniz zaman mail atıp sorabilirsiniz. Her zaman cevaplarım.

Gelelim hediyelerimizi ne zaman göndereceğimize

14 nisanda kutu resimleri atılmaya başlamalı ki yayınlayayım bu eşinize güvence vermek için gerekli

18 nisan son gün kutular kargoya verilmeli.
hepinizi öpüyorum.




27 Mart 2014 Perşembe

Süslü kutum etkinliğine son 1 kişi kaldı

Ben duyurumu yapıyorum başvuru için buseinwonderland@gmail.com adresine başvuru yapmalısınız. Sonra duymadım geç kaldım diye üzülmeyin. Bakın benden günah gitti. Son bir kişiyi bekliyorum şimdi ilk mail atan etkinliğe girer :-D

25 Mart 2014 Salı

Süslü Kutum etkinliği başvurular


Herkese merhaba... 

Yeni bir süslü kutum etkinliğiyle karşınızdayım. Etkinlikte insanların yüzü güldükçede devam ettiririm heralde. Bu etkinliğimizde konsept yok aklınıza gelen herşeyi doldurabilirsiniz kutunuza. Kozmetik, bakım, takı, Aksesuar, süs eşyaları, kırtasiye... 
Etkinlikte tabikide kutularımızı süslemek için elimizden geleni yapıyoruz. En önemlisi ürünlerimizin kullanılmamış ve herkes tarafından bilinen ürünler olmasına dikkat etmeliyiz. Bu etkinliğe katılmak istiyorsanuz tek yapmanız gereken 
buseinwonderland@gmail.com
Adresine başvurmanız seçimler mail aracılığıyla yapılacak. 

Haydi etkinlik severler katılımlarınızı bekliyorum.

24 Mart 2014 Pazartesi

Bahar Çekilişi KAPANDI


Herkese merhabaaa.. 
Bugün yepyeni bir bahar çekilişiyle karşınızdayım. Çekiliş yapmak konusunda çok kararsız kaldım. Çünkü malumınuz gfc bir kapanıp bir açılıyor. Ne olacağı belli değil. Bu yüzden de size sordum çekiliş yapalımmı diye yapalım dediniz günah benden gitti. Gfc mızıkçılık yaparsa benden değil dostlar.

Çok uzatmadan gelelim çekilişle ilgili bilgilere.

Tek zorunlu şartım gfc den izlemeniz. 

Tabi ben hediyeleri çok beğendim illa benim.olsun diyorsanız attı haklar kazanabilirsiniz.

Bloglovin +1 hak
(yanda linkini bulabilirsiniz)

İnstagram +1 hak
(instagram ismim biwonderland)

Blogunuzda paylaşmak +3 hak

Tüm bu şartları tamamladıysanız aşağıya yorumlara hangi isimle gfc drn takip ettiğinizi bloglovindeki adınız instagramdaki takipçi adınız ve çekilişi paylaştığınız linki yorumlara yazmanız yeterli olacaktır.

Şimdi bakalım çekiliş ürünlerine.













Kargo ücreti alıcıya aittir.

22 Mart 2014 Cumartesi

Çekiliş Yapsak mı?


Selam herkese günaydın. Öncelikle YGS ye girecek tüm kardeşlerime başarılar diliyorum. Daha sonradan size bişey sormak istedim. Biliyorsunuz gfc de sürekli bir sorun var. Kapanıyo açılıyo açılmasada alternatif yollar bulunuyor. Bende bir çekiliş yapmak istiyorum ama tam çekiliş esnasında bir anda gfc yine gözden kaybolursa diye korkuyorum. Öyle olursa çekiliş yarım kalır ben katılanları gözlemleyemem çekiliş boşu boşuna olur hediyeler sahibini bulamaz belkide . Bu yüzden yine de bir size sormak istedim. Sen yinede yap bir şey olmaz buse derseniz yapacağım. Bir kaç gün içinde çekilişi başlatırım. 

Eeee napalım o zaman yinede çekiliş olsun mu? 

21 Mart 2014 Cuma

Süslü kutum makyaj çantam hediyelerim geldi :)


Dün süslü kutumla buluştuk. Öncelikle kutu hastası olan ben kutuya bayıldım. Etkinliğin adından da belli zaten kutulara bayıldığım "Süslü Kutum " 

Tabii bulunduğum şehirde gratis olmadığından gratis ürünleri görüncr ben havalara uçuyorum. Dırty works maske ve essence oje için ayriyetten çok mutlu oldum. 

Bu şirin hediyeleri gönderen ayşeye çok ama çok teşekkür ediyorum.

friendship bileklikleri napalım?



Herkese iyi hafta sonları diliyorum.Bu gün yine niye rahatsız ettin bizi buse noldu diyorsanız açıklayayım.

18 Mart 2014 Salı

Süslü kutum makyaj çantam kutu resimleri


Herkese merhabaaaa :)

Süslü kutum resimleri gelmeye başladı. Etkinlik Yaklaşık 1 aydı ve herkese fazla geldi bu süreç galiba 2 haftada hazırlandı kutular bu gün gelenleri koyuyorum diğerlerinin de kutularının resmi geldikçe bu yazıya ekleyeceğim. Yukarıdaki resim benden hayallerim vardı benim blogunun sahibesine gidecek olan kutu hediye resimlerini bozdum çünkü süprizi kaçmasın istedim.

Şimdi de hayallerim vardı benim den bana gelecek olan kutu


belgin-ce den Şeymaya gidecek olan kutu





takıntılı klişeler den Gamzenin kişisel bloguna gidecek olan kutu


makyaj ürünlerim den tek aşk a ya gidecek kutu


Gamzenin kişisel blogu ndan takıntılı klişelere gidecek olan kutu



şeyma dan bence bloguna gidecek olan kutu 




14 Mart 2014 Cuma

avon planet spa - siyah havyar özü içeren soyulabilen yüz maskesi


Mutlu cumartesiler hepinize ;-) 
Bu gün de birlikte avon planet spa ürünü olan siyah havyar özü içeren soyulabilen yüz maskesini inceleyelim. Bu benim bir planet spa ailesiyle ilk tanışmam. Hem olumlu hem olumsuz düşüncelerim var. Gelelim planet spanın cildimdeki etkilerine.


Ürün biraz simli görünüşü çok hoşuma gitti açıkçası. Ama çok yapış yapış sürerken sinir oldum diyebilirim. 


Maske soyularak çıkarılıyor. Neden bilmiyorum ama soyularak çıkan maskeler benim çok ama çok hoşuma gidiyor. Cildim yağlı olduğundan cildimi biraz kurutmak için çok çabalıyorum ve bu maskenin cildimdeki etkisi tam istediğim gibi oldu yumuşak ve yağsız. Ama bütün gözeneklerimin kapandığını nefes almadığını hissettim. Cildimin nefes alması temiz hissetmem benim için çok önemli ne yazıkki bu yönden eksi veriyorum ama yağlı cildi kurutmak konusunda oldukça başarılı.


10 Mart 2014 Pazartesi

BU GÜN BLOGUMUN DOĞUM GÜNÜ :D




İyi ki doğdun bana :D

tam bir sene olmuş bu gün bir yaşında bir blogum var artık benim. Bir yıl önce bu blogu açmış kendi kendime yazılar yazmış kendi kendime konuşmuş hatta bir ürün nasıl tanıtılır bilmeden saçma sapan yazılar yazmış bazen tek bir cümleyi bir araya getirememiş iki cümlelik acemice yazılar paylaşmıştım. İlk izleyicimi gördüğümde havalara uçmuştum.
üstelik sayıyordum takipçilerimi her gün biri daha beni okumaya başlamış mı diye takip ederdim.

9 Mart 2014 Pazar

Sapsarı bir nail art ;)


Haftanın son gününden herkese merhaba

Bugün karşınıza sapsarı ojelerle geldim her ne kadar sarı renginden nefret etsemde bu biraz daha altın sarısı olduğundan tırnaklerımdaki duruşunu çok sevdim. Bu oje gratisten sanırım ve benim bulunduğum şehirde gratis olmadığından bir önceki etkinlikte sevgili melodi hediye etmişti tekrar teşekkürlerimi iletiyorum ona. Gelelim diğer fotoğraflara,


Ojemi sürdükten sonra süslemesem olmazdı bu yüzden flormarın metalik gümüş renkli ojesiyle düz çizgiler ve yıldız çizdim.


Kullandığım ojenin markası ;-) 


Malzemeler ;-) 


Beğeniceğinizi umuyorum herkese mutlu günler ;-) 

7 Mart 2014 Cuma

ÇEKİLİŞ SONUCU


Herkesten çok ama çok özür dilerim. bir hafta önce sonlandırdığım çekilişi yeni açıklıyorum. Tembelliğimden katılım listesini yeni tamamlayabildim ve hiç uzatmadan katılanı açıklıyorum.
480 geçerli katılım hakkı olmuş.
ve kazanan 205. sıradaki;






sevgili çekilişi kazanan arkadaşım bana en geç pazartesi akşam 6 ya kadar ulaşıp iletişim bilgilerini mailim buseinwonderland@gmail.com adresine atmalısın sana muhakkak cevap veririm. pazartesi akşam 6 ya kadar ulaşmazsan hakkın kaybolacaktır. Hepinize sevgiler...



6 Mart 2014 Perşembe

watsons indiriminden alınanlar :)


Herkese merhaba 200. Yazımda sizinle birlikteyim :)  
Malumunuz 8 mart kadınlar günü herkesin indirim için heyecanla beklediği bir gün oldu çıktı çok şükür ki aile içi şiddeti olmayan  ayakları yere bassın diye erkeklerden çok imkan sunulan bir ailedeyim. Bu eskiden böyle değilken her ne kadar hala kadına şiddet devam etsede ben azaldığına inanmaktayım. Çünkü kadının zekasının bir erkeği halt etmek için yeterli olduğunu düşünüyorum ve giderek hiç yok denilebilecek seviyeye geleceğine inanıyorum.
Gelelim alışverişimize 6 saatlik yorucu bir ders programından sonra bitkin bi halde yukarıda gördüğünüz ürünleri aldım haliyle yorgunluktan hiç bişey bakamadım Sizin aa bunu görmemişsin buse hazır indirimdeyken alman lazım dediğiniz ürünler varsa söylermisiniz en azından kampanya bitmeden edineyim :)

Hepinize sevgiler :)

2 Mart 2014 Pazar

Süslü Kutum-makyaj çantam etkinliği eşleşmeler


Herkese merhaba. 
Geldik süslü kutumdaki eşleşmelere. Bu sefer kura yaptım. Geçen eşleşmeleri ben yapmıştım ve nasıl denk getirdiysem kozmetik sevmeyenleri bir araya sevenleri bir araya getirmişim hatta katıldığından haberi olmayan iki kişiyi bile birbiriyle eşleştirmişim çok şükür sorun çıkmamıştı. Bu sefer sordum katılanlara kuramı yapayım yoksa yine ben mi belirleyeyim diye. Çoğu kişi sen bilirsin dedi ancak sevgili gamze ve bengü herkesten farklı olarak net cevap verdi ve kura olsun dedi. Bende bu sefer kura yapayım dedim. 

Diceksiniz ki e kura videosu nerde? Kura videosunu youtube'a yükleyemediğimden instagram hesabıma her eşleşmeyi 15 sn ye ye sığdırmaya çalıştım. İzlemek isteyenler için instagram hesap adım 

biwonderland

Kuralar sonucu eşleşmeler yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi. 




Buse in Wonderland --- hayallerim vardı benim

Şeyma --- Bence

Eşleşmelerimiz böyle. Bir de ufak hatırlatmalar yapmak isterim konseptimiz makyaj çantam yani süslü kutunuzun içinde bir makyaj çantası ve makyaj çantasının içinde makyaj malzemeleri olmalı. Belirli bir ürün sayısı sınırlaması nok normal bir makyaj çantası içinde ne olması gerekiyorsa onları ekleyebilirsiniz.Ayrıca en önemlisi kozmetik olduğu için direk cildimize temas edecek şeyler olduğu için bilmediğimiz markalar kullanılmış ürünler ve eskimiş malzemeler koymamanızı önemle rica ediyorum. 

Gelelim kutumuzu göndereceğimiz tarihe bu gün 2 mart
17 martta kutunun resimleri mail adresime atılmaya başlamalı 21 mart cuma günü de kutular yola çıkmalı.
Eksik söylediğim ve yazmayı unuttuğum bir şey varsa sorabilirsiniz.
Umarım eğlenceli bir etkinlik olur.
Herkese sevgiler :)