19 Temmuz 2013 Cuma

outspoken fresh by fergie parfüm


Fergie serisini çok uzun zamandır merak ediyordum ve son çıkan ve sınırlı sayıda üretilen outspoken fresh by fergie parfümünü sonunda aldım.
parfümün içeriği şöyle;

Çiçek meyveli için notalar liçi, şeftali, portakal çiçeği, guava, yasemin, manolya, iris ve sandal ağacı.

Adından da anlayacağınız gibi fresh sade bir koku ben kokuyu çok sevdim.Yaz için ideal bir parfüm. Benim zevkime de uygun ancak çok fazla kalıcı değil ne yazık ki. İnsan kendine sıktığı parfüme hemen alışır kokusunu almaz ama bazen böyle bir rüzgar eser falan parfümünüzü arada hissedersiniz öyle parfümlere bayılırım ancak ne yazık ki bu parfümde öyle bir kalıcılık yok .Yani benim için kokudan geçti ancak kalıcılıktan kaldı.



Peki ya bu parfümleri denediniz mi? Onlarda kullandığınız ve beğendiğiniz varsa bende değerlendirmek isterim. :)


          


outspoken by fergie             outspoken intense by fergie            outspoken viva by fergie 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder