24 Mayıs 2014 Cumartesi

süslü kutum hediyem


Herkese uzun bir aradan sonra merhaba. Çok önce gelen bir kutuyu malesef yeni paylaşabiliyorum. Çünkü kutu bana geldiğinde tam Soma faciasını yaşadığımız zamanlardı ve haliyle yazacak halim yoktu. Hediyelerimi çok beğendim kesinlikle severek kullanacağım bir kısmını. Bir kısmını diyebiliyorum çünkü annem bir kaç tanesine el koydu. Bir kaç ürün yaşlanma karşıtı üründü ve ben 20 yaşında olduğumdan annemin işine yaradı onun adına da burada teşekkür ediyorum. Onun dışında argan yağlı krem almayı ne zamandır istiyordum ama neden bilmiyorum hep unutuyordum ona ayrıca çok sevindim. nyx lipglosun rengi çok çok tatlı ve inanılmaz bir şekilde mini minnacık makyaj çantasının içine nasıl her şey sığıyor anlamadım. Tekrar her şey için teşekkür ediyorum.


2 yorum:

  1. güle güle kullanın. yasınız oldukça kucukmus; yaslanma kremlerine şimdilik bence de ihtiyacınız yok :) GFC den takibinizdeyim, ben de bloğuma beklerim.
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim facebook ver lookbook kullanmıyorum diğer hesaplarınıza bakarım :)

    YanıtlaSil