5 Ağustos 2014 Salı

sunny nail decoration - güneşli tırnak dekorasyonu -nail art


Herkese bu sıcak yaz gününden merhaba. 
Gerçekten hava çok ama çok sıcak. Ben bu yaşıma kadar hiç bu kadar terlediğimi hatırlamıyorum. 
Çoğunuz denize havuza girmeye çoktan başladınız hatta sezonun sonuna geldik biliyorum ama bu sıcakların bitmesine denize gitmemize daha var. O yüzden bence tam bir kumsal tırnak süslemesiyle huzurlarınıza çıkıyorum canlarım. 



Uzun zamandır da hem tırnak süslemesi hemde yeni bir post hazırlamıyordum bu yazıyla tekrardan bir başlayayım dedim.


 Biliyorum ki eminim sizde biliyorsunuz ki blog dünyasında bu işi gerçekten profesyonel olarak yapıp hayran kaldığımız bloggerlar var. Ben malesefki onlar kadar yetenekli değilim. Herkesin yapabileceği süslemeler yapıyorum. Bu yüzden sizde kolaylıkla yapabilirsiniz. Bu süsleme çok çok basit iki aşamadan oluşuyor o aşamaları da hemen sizlere gösteriyorum.



Aşamalarıda gördükten sonra kullandığım ojelerin renklerini paylaşmak istedim. Umarım seveceğiniz bir yazı olmuştur ve sizde denersiniz. Kalbinizden öpüyorum... 





4 yorum:

  1. tam yazlık, çok eğlenceli olmuş tırnaklar <3

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş bunlar bayıldım tam plaj konsepti :))Yetenek konusunda kendine haksızlık etme bence.Öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın canım benim çok teşekkür ederim :-D

      Sil