1 Mayıs 2015 Cuma

essence pure skin parlama karşıtı matlaştırıcı jel krem


Merhaba bugünkü yayınımızda essence pure skin parlama karşıtı matlaştırıcı jel krem var.  Matlaştırıcı yazısını görür Görmez heh tam bana göre bir maske diyerek aldım. Evet maske dedim çünkü direk onu maske olarak algıladım. Okuyup incelemeden alırsam kullanana kadar anlamam böyle. 
Ürünü aldım ve eve gelince arkasını nasıl kullanıcam diye okuyayım dedim. Hani maske ya bu bence, kaç dk bekletmeliyim ona bakıcam güya. Yok yazmıyor neyse ben kendim bakarım artık dedim ve yüzüme sürdüm anında yüzüm emdi ve nasıl bir dalgınlıksa farketmedim anlamadım ve yüzümü yıkadım. Heralde köpürtülürek suyla yıkanıyor dedim ve onuda denedim yok olmadı. Aaaa bozuk bu dedim kızdım.  Hep kremde suç bende olamaz yani :D neden olmuyor diye boş boş bakarken üstünü bir okudum aa kremmiş bu :D eh buse yani ne üşengeç ne dalgınsın üstünü okusana diye söylene söylene kremi kullanmaya başladım. İşin benim dalgınlığım kısmını geçip asıl özelliklerine gelelim şimdi.

Bu jel krem hassas ve yağlı ciltler için oluşturulmuş harika bir krem.  Cildim nemsiz ama çok çok çok yağlı gün içinde cildimin yağlanması ve yağ yüzünden nefes almaması beni çok rahatsız ediyor. Her dakika lavaboya gidip yüzümü yıkayabilme imkanı bulamıyorum zaten öyle yapsam da hassas cildimi çok yıpratırım. Tavsiye olarak sabah akşam kullanılmasının ideal olduğu söyleniyor ama ben gündüzleri cildimi yağlı hissettiğim zamanlarda kullanıyorum ve anında emiyor yağ falan kalmıyor yüzümde.  Tabi temiz makyajsız yüzünüze uygulamanızda fayda var. 
Ürün kokusuz gibi çok az belki ilaç kokusu duyabilirsiniz. Matlaştırma etkisi güzel çünkü uzun zamandır aşırı yağlanma görmüyorum yanlız biraz yüzünüzü gerebilir onuda belirtmeliyim. Evet bu gün çok konuştum şimdilik bu kadar herşey gönlünüzce olsun :)


10 yorum:

  1. Hahaha çok tatlısın kuzum sen ya kafan maskeye takılmış demek ki olsun deneye yanıla buldun doğrusunu :D Bunu kullanmadım ama bu serinin toniğinden 2 şişe bitiren biri olarak matlaştırıcı etkisini ikiye katlamak için toniği şiddetle öneririm :) Ayrıca parlama karşıtı serum da güzel denemeyle sabittir :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ilk indirinde almak için listeye eklendi :D

      Sil
    2. O zaman ilk indirinde almak için listeye eklendi :D

      Sil
  2. Eminim benim de yağlı cildime iyi gelecektir :) En kısa zamanda deneyeceğim :) bu arada seni takibe aldım bana da beklerim :)

    ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede denemelisin :) bloguna bende bakacağım :)

      Sil
    2. Bencede denemelisin :) bloguna bende bakacağım :)

      Sil
  3. Mutlaka almalıym Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  4. ürünün üzerinde sivilce ve siyah noktalarla savaşır yazıyor. sivilcelerde işe yarıyor mu gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok işe yaramadı bende sadece yağlı görünümü azaltıyor :)

      Sil
    2. Çok işe yaramadı bende sadece yağlı görünümü azaltıyor :)

      Sil