22 Nisan 2016 Cuma

Pastel Big n Black maskara


Herkese merhaba. Bugün nerdeyse bitirmiş olduğum bir ürün hakkında yorumlarımı paylaşacağım. Taaa sevgililer günü indiriminde watsons ta çalışan bir arkadaşımın önerisiyle almıştım. Bu ürünü.  maskara sürünce kirpiklerim dökülüyor ne önerirsin diye sormuştum ve pastel in Big n black maskarasını önermişti.
Yaklaşık 2 ay kadar her gün kullandım ve şuban bitmek üzere.  Yorumlarımı yapmak için tam zamanı hatta geçiyor bile.


Öncelikle ilk aldığım zamanlar çok daha iyi bir performansı vardı diyebilirim. Çok yoğun değil kaygan bir yapısı var ve uygularken oldukça kolaylık sağlıyor. Ancak geç kuruyor ve bu yüzden kuruyaba kadar yüzünüze bulaşma riskide pek tabi daha fazla oluyor.

Dediğim gibi ilk zamanlarda performansı daha yüksekti ve fırçası harika bir şekilde kirpiklerimi tek tek ayırıyordu. Bu özelliğiylede benden tam not almış ilerliyordu ancak zamanla yukarıda da gördüğünüz gibi yapışmalar başladı artı pul pul dökülmeler de başladı. (ki bhu konuda arkadaşım beni uyarmıştı)



Kirpikleri ayırması ve uzatması çok iyi herşey tamam ama bir nokta daha var.  Peki ya dolgunluk?  Hacim?

Dolgunluğu baştan sona hiç yakalayamadım malesef.  Herşey tamam ama dolgun kirpikleri yakalayamadım.  fiyatı 12 tl civarlarındaydı sanırım aldığımda. Pastel benden bu ürünüyle 10 üzerinden 6 aldı.

2 yorum:

  1. Dolgunluk gerçekten hiç yok. Uygun fiyatlı ama ben dolgunluğa baktığım için almam :/

    YanıtlaSil