5 Ağustos 2016 Cuma

Manıc Panıc Dreamtone Beyaz Fondoten


Herkese merhaba. Bugün sizlere değişik bir üründen bahsedeceğim desem yerinde olur sanırım.
Ürünümüzün adı Manıc Panıc Dreamtone beyaz fondoten. Ne yapacaksın bu beyaz fondoteni delirdin mi Buse diye sorarsanız. Cadılar bayramına hazırlanıcam yüzümü benbeyaz yapıp vampirella olucam.


Şaka yapıyorum tabikide öyle birşey yok.  Yazılarımı takip edenler bilirlerki çok beyaz tenliyim ve çoğunlukla cildime uygun fondoteni bulmakta çok zorlanıyorum. Bi de yetmezmiş gibi fondotenler cildimde koyulaşıyor. İşte tamda bu yüzden aldım. Koyu gelen fondotenlerimle karıştırarak rengini açıyorum. Ve fondotenlerim böylece koyu geldiği için ziyan olup çöp olmuyorlar. Eğer sizinde bir hatadır yanlışlıkla aldığınız koyu gelen fondotenleriniz varsa kesinlikle almanız gereken bir ürün.


Yapısına gelirsek biraz cıvık bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Gün içinde çok fazla parlama yapmıyor. Ayrıca cildi pürüzsüz gösterdiğide söyleniyor. Fondoteninizle karıştırdığınızda daha güzel sonuçlar alacağınıza eminim.

Ürünü ben manıc panıc in sitesinden sipariş ettim.  Yanılmıyorsam 45 tl civarlarında falandı. Ama performansına göre değeceğini düşünüyorum.


7 yorum:

  1. ilk kez görüyorum bu ürünü güle güle kullan fondöten bi 5 yıldır kullanmıyorum ama kullananlar çok sevecektir zannedersem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede :) bu arada fondoten kullanmıyo oşman daha doğrusu ihtiyacının olmaması çok güzel ;)

      Sil
    2. ihtiyacım çok ama daha çok sivilce yapıyor ben de bb cc gidiyoz işte :D

      Sil
  2. Bende ilk defa gördüm ya cok farklıymıs :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir ürün, söylediğiniz gibi koyu fondötenlerin rengini açmak için büyük kolaylık :)

    YanıtlaSil