5 Şubat 2017 Pazar

Max Factor Lipfinity (luminous petal 530)


Herkese merhaba. Bugün çok sevdiğim bir ürünü sizinle paylaşmak istiyorum. Aslında max factor Lipfinity yeni çıkan bir ürün değil ancak ben yeni deneyimledim. Ve sizlerle deneyimlerimi yeni paylaşacağım.


Bendeki rengi 530 nolu rengi.  Almadan önce elimin küçük bir kısmına denemiş ve mağazadan çıkmıştım.  3 gün boyunca elimi defalarca sabunlamama rağmen çıkmadı. En sonunda bu nasıl bişey yaa diyip koşa koşa gidip aldım. Max factorün vaadine göre 10 saat kalıcıymış. Ama bence daha fazlada olabilir. Kesinlikle gün boyumca ne bir bulaşma ne bir silinme gibi bir durum olmuyor.  Dilediğiniz gibi yiyip içebilir. Sevdiklerinizi gönül rahatlığıyla öpebilirsiniz.



Ürün çift taraflı bir tarafı likit ruj diğer tarafı gloss şeklinde.  Likit ruj olan kısım 1 dakikada kuruyor ve matlaşıyor.  Ancak biraz dudak çizgilerini fazlaca belli ettiğini söylemeliyim. Ve sürekli kullanımda dudaklarınızı kurutarak çatlattığını söyleyebilirim. Rujunuzu sildiğinizde (tabi silebilirseniz:D) hemen ardından nemlendirici sürmenizi tavsiye ederim.

Gloss şeklindeki kısım likit rujunuzu sürdükten sonra üstüne sürmeniz için yapılmış. Gloss kısmının pek bir özelliği yok. Bildiğimiz gloss. İkisini birlikte ya da ayrı ayrıda kullanabilirsiniz.

Su ile çıkması mendille silinmesi kesinlikle imkansız. Ancak waterproof bir çıkarıcıyla çıkartabilirsiniz.
Kalıcı ruj arayanlar için kesinlikle ideal olduğunu düşünüyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder