2 Haziran 2013 Pazar

avon solutions BB krem

öncelikle hepinizden çooookk ama çok özürdiliyorum uzun zamandır bloguma sizinle paylaşaağım yazılar yazamadım. Nolur affedin diyerek yazıma başlıyorum.


avon  solutions BB krem i çıkarma için bence çok geç bile kaldı. artık çoğunuzunda bildiği gibi cc hatta dd kremler bile çıktı. benim aldığım krem light yani en açık rengi . BB kremlerden hiç bir zaman tam kapatıcılık bekleyemeyiz ancak azda olsa gözenekleri bari kapatmalı bence. Ben bunu bu kremde ne yazıkki göremedim . Üstelik en açık rengini almama rağmen benim cildimde turuncumsu bir koyuluk yaptı ama yinede kullanılabilir bir krem cilde yağlı bir görünüm vermiyor beni en çok bu sevindirdi. %100 lük bir dilimde %60 lık bir başarı sağlıyor.




3 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Hayatim bende hafif esmer tenliyim ama acil rengini kullaniyorum ne yazikki bb kremlerin bazilarinda acik tenliler icin rengi tutturmak zor oluyor sen cok beyaz olmalisin ben benim gibilerde sorun olmuyordur bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evey sorun bende olavilir simdi annem kullaniyor onda guzel duruyor

      Sil