29 Haziran 2013 Cumartesi

friendship bracelet 4

selam. :)
bu günde kendi yaptığım dostluk bileklikleriyle kaşınızdayım :)
bazıları yarım bazıları eskiden kalma umarım beğenirsiniz :)


bunlar benim çok önceden yaptıklarım bunları yapana kadar siz kaç tane ipi heba ettiğimi sayamam başka yaptıklarımda var tabii bu kadar değil ancak çoğunu hediye verdim :)












yaptıklarımdan bir tanesini de saat kayışı olarak değerlendirdim :) şimdi herkesin dilinde sizce nasıl?




bunlarda yapım aşamasında olan resimler alttaki zımbalıyı çekilişim için hazırladım :)



nasıl buldunuz ? :)



6 yorum:

  1. Evet o güzel bilekliklerden hediye ettiklerinden biri bende :) ayrıca saatle birleştirme fikrine bayıldığımı söylemek zorundayım güzel arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. Busecim izliyorum seni, çekilişin hayırlı olsun :)
    Bilekliklerin çok güzeller, ama en çokta saatte çok güzel durmuş..Güzel günlerde kullan :) sevgiler bende bekklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim :) bende ziyaret ederim tabi :)

      Sil
  3. Şu bileklikleri yapmayı bi türlü beceremedim.Ellerine saglık cok guzel olmuslar canım
    Bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ögrenene kadar kac ip cöpe gitti anlatamam :) ve tabiki bakarim :)

      Sil