23 Kasım 2013 Cumartesi

gabrini diamond lacivert oje


           Günaydın benim güzel takipçilerim güzel arkadaşcıklarım,
    
Ben bu gün güne güzel başladım umarım sizde öyle başlar ve öyle güzel bitirirsiniz.

    Bu günün ojesi gabrini diamond. Bu da dünkü yazımda bahsettiğim gibi ceyda dan hediye. Bende kısa tırnaklarımdan vazgeçmiyor ve size hep oje yazıları yazıyorun bu aralar. Aslına bakarsanız ben pek oje tutamam tırnağımda. Tırnaklarımda bi kalıp varmış gibi hissediyorum sonra yolmaya çalışıyorum beni çok rahatsız ediyo. Ama bazı ojeler hafif dokulu oluyo ve o rahatsızlık hissini vermiyo. Mesela avonun bazı ojeleri öyle. Ama öyle olmayan ojelerde çok zorlandığım olmuştur hemen ilk fırsatta günün sonunda silerim. Rahatsız ediyo ama ne yapayım yine de çok seviyorum. Bu ojeyle ilerki günlerde nazar boncuğu yapmayı planlıyorum. Eğer becerebilirsem ilk işim sizible paylaşmak olucak. Hepinize iyi pazarlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder