26 Kasım 2013 Salı

gecikmiş bir alışveriş yazısı ;-)


Bu yazıyı geciktirdiğim için çok özürdilerim. Ama malum vizeler falan var ağzım kulağım derken zaman geçiveriyor yazamıyorum. Bu gün sınavım 2 de o yüzden vakit bulmuşken yazıyım dedim. Geçen güb alışverişe çıktım şu sıralar hem çekiliş yapmayı düşünüyorum hem yılbaşı etkinliğine katıldım kutu hazırlamam lazım hem kendi eksiklerim var obları tamamlamam lazım derken biraz bütçeyi zorladım. E bende öğrenceyim yani. Ama ne yapayım  hem kutum için hem öekilişim için güzel şeyler olsun istiyorum. Bu alışverişte karışık bir alışverişti bunlarda alışverişimin ürünleri artık hangisi nereye gidecek belli değil. Ben kendim için aldıklarımı ilerki yazılarda kullanıp yorumlarını paylaşacağım. Hepinize dilediğininz gibi bir gün geçirmenizi diliyorum... :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder