15 Ocak 2014 Çarşamba

rapsodi 311--flormar p05 ojeleri


Uzun bir herkese aradan sonra herkese merhaba. Kısa bir süredir kendimi iyi hissetmediğimden yazamadım sizinle de iyi olmadığımı paylaşmıştım. Bu dönemde beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan blog okuyucu arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Tabi bir süre yazmadım diye bloğumu terkedenlerde oldu olsun onlarında canı sağolsun daha tam atlatamasamda kendime gelmeye başladım ve kendimi kötü hissettiğim bu dönemde saçma sapan nail artlar yaptım ilerleyen zamanlarda sizinle o saçmalıklarımı paylaşacağım ;)

rapsodi oje bana sevgili meltem den gelmişti. aynı ojeden bende ona almıştım ama kendime almamış aklımda kalmıştı meğer zevklerimiz aynıymış o da bana benzer bi oje göndermişti sürüp yazması şimdiye kısmetmiş. Rengi çok tatlı değil mi? ojeyi gerçekten çok beğendim rengine diyecek söz yok gerçekten çok güzel bir ton yakalamış rapsodi. Ojenin yapısı hakkında söylenecek pek bir söz yok. Çünkü bildiğimiz ojelerden farksız.
flormar a gelince gerçekten buna da bayıldığımı söylemeliyim çok önceden almıştım ama daha yeni kullanmaya başladım diyebilirim. Çok güzel metalik bir rengi var. Burada tırnak uçlarına uyguladım ama bence tamamen sürüldüğünde de çok güzel gözükecek. Bu renkleri herkese tavsiye ederim gerçekten. Bunun yapısına gelince bu da parlak bir oje olmasına rağmen simli bir oje değil ancak simli oje gibi bir yapısı var yani anlayacağınız çıkarmak bir işkence ancak olsun güzellik için herşeye değer.

Gelecek yazılarda görüşmek üzere sizleri seviyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder