24 Ocak 2014 Cuma

SÜSLÜ KUTUM ETKİNLİĞİ :)



Etkinlik yapalımmı. Yapalım yapalım :-). Ben böyle kutulara bayılıyorum. Etkinliğin ana teması bu yüzden böyle olacak. Yani eşinize gönderdiğiniz hediye paketini yukarıdaki resinlerde olduğu gibi harikulade bir şekilde süslemelisiniz ki etkinliğin amacına uyalım. :) malumunuz sevgililer günüde geldi. Bu yüzden kutunuz renk temasını ve hediyelerinizi kırmızı üzerine yapabilirsiniz.


Kutunuza neler koyabileceğiniz konusuna gelince öncelikle kozmetik süs eşyaları bakım ürünleri takı kırtasiyelik eşya gibi ve ya şirin gördüğünüz her türlü ürünü koyabilirsiniz ama ucuza getirmek içinde sırf yiyecek bir sürü poşet çayla doldurmayın koyacaksanız da kararında bir iki tane koymanız yeterli. Ben eşlerinizi önceden belirleyeceğim herkes kime hediye hazırladığını bilecek dilerseniz eşinizle anlaşıp ne kutusu hazırlayacağınıza karar verebilirsiniz. Kutunun boyutuna karar verebilirsiniz mesela.

Başvuruları buseinwonderland@gmail.com adresine yapmalısınız. Başvuru yaparken neden bu etkinliğe girmek istediğinizi ve ya başka düşüncelerinizi yazarsanız sizi eşinizle eşleştirirken doğru seçim yapayım. Ayrıca blog adreslerinizide yazarsanız ben bloglarınızada incelemek isterim. Katılanları bu hafta açıklamaya çalışacağım.

Dediğim gibi eşleşmeleri katılımlarınız doğrultusunda bu hafta açıklayacağım hediyelerin resimleri aynı şekilde 14 şubatta mailime gönderilmeye başlanmalı kutularımız ise 21 şubatta yola çıkmalı :)

Etkinlikle ilgili sorunlarınızı bana iletebilirsiniz ama eşinizle ilgili sorunlar ve ya kargo şirketiyle ilgili sorunlar benim suçum değil taktir ederseniz ki ama elimden geldiğince yardım etmeye çalışacağım. Katılımlarınızı bekliyorum. Umarım çok Güzel eğlenceli şık bol hediyeli bir etkinlik olur. Kutularınızı süslemeyi unutmayın.... :-D

4 yorum: