11 Haziran 2014 Çarşamba

Avon Femme Parfum


Her zamanki gibi merhaba diyerek selamlıyorum sizi. Avon femme parfümü aslında ilk çıktığı zamanlarda edinip o zaman fotoğraflamıştım. O zaman aldığımda 30 küsür gibi uygun bir fiyatla yanında da deodorant hediyesiyle gelmişti. Bugünlerde tam bir yaz parfümü olduğu için severek kullandığım ürünlerden. Hepimiz hemen hemen avon ürünlerini severiz ama illaki bir kusurda buluruz. Parfümleri için bulduğumuz kusursa hep benzer kokular sunması ve kalıcı olmayıp uçup gitmesidir. Sanırım avon bir yerlerden bu şikayetlerimizi duymuş ve bu parfüm üzerinde gerçekten çalışmış. Bu parfümde diğer kokularına göre daha kalıcı. cildimde kalıcılığı var mı bilmiyorum. Bunu anlamamız zor zaten ama kıyafetimin üstüne sıktığımda ertesi gün yine kıyafetimde koktuğunu gördüm ve sevindim açıkçası.



Parfümün kokusunun yapısına gelirsek çiçeksi meyveli ve mist demek tam yerinde olur yani tam bir yaz kokusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder