11 Haziran 2014 Çarşamba

watsons chilli firming massage gel - body scrub


Herkese merhaba diyerek başlıyorum yine yazmaya.
Bugün çok ucuza sahip olabileceğiniz zayıflamaya çalışırken size yardımcı olacak iki harika ürüne. 
Aslında bu ürünü ilk aldığımda iki kere kullanıp bir işe yaramıyor diye bir kenara atmıştım. Ama şu sıralar nedenini anlamadığım bir şekilde kilo aldım ve spor yapıp yediklerime dikkat etmeye başladım. Ve bu ürünlere tekrar başladım. Tabii siz sadece bunları kullanıp Allah ne verdiyse yiyip sporda yapmazsanız hiç bir sonuç alamazsınız benden söylemesi.


Yukarıda gördüğünüz watsons chili firming massage gel.
Bunu ben spor yaptıktan sonra hazır vücudumda kızışmışken bacaklarımın üst kısmına sürüyorum. 


Bu da body scrub bunu banyodayken kullanıyorum . Ve her ikisini de her spor sonrası ve her banyoda mutlaka kullanıyorum. Yanlız yanlış anlaşılmasın bunlar zayıflatmak için değil siz dikkat etmezseniz hiç bir etkisi olmayacaktır. Sadece size yardımcı ürünlerdir ve vücudunuzun bacaklarınızın ve istediğiniz bölümlerin sıkılaşmasına yardımcıdır. Ancak şunu belirmeliyim ki ben çok açık tenli ve çok hassas ciltliyim kullandığım zamanlar çok az bir yanma oluyor cildimde ama 1 aydır hiç bir sorun görmedim cildimde aksine sıkılaşan bir cilt gördüğüm için bittikçe kullandığım bir ürün oldu. Ama bazı bloggerlarla konuştuğumda böyle bir sorun yaşamadıklarını söylediler. Bu tamamen benim hassas olan cildimle alakalı olduğundan en azından denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder