8 Haziran 2015 Pazartesi

Avon sunshine kiss vücut spreyi


 Yağmurlu günler geçmek bilmezken yaza özlemimden yaz tadında bir paylaşım yapıyorum size...
Bugünkü yazımda sizlerle avon sunshine kiss vücut spreyi var. 
Gerçekten bir yaz ürünü olan bu ürünün internet üzerinde yazan içeriğini sizlerle paylaşıyorum.

Parlak yıldız meyvesi, çiçek notaları, beyaz amber kokuları eşliğinde ferahla. 

Gerçektende ferahlayacağınız bir koku. Vücut spreyleri parfümler kadar kalıcı değil malesef ama duştan sonra kullanımınızda ve tekrarını devam ettirdiğinizde çok duru ve ferah bir rahatlatıcı yaz kokusunu teninizde elde edebilirsiniz. 
Sadelik ve fresh bir koku arayanlar için bu yaz önereceğim vücut spreyi avon sunshine kiss... 
Hepinizi öpüyorum hee bu arada bildiğiniz  benzer yaz kokularınız varsa merakla yorumlarınızı bekliyorum. 



2 yorum:

  1. vücut spreylerini çok seviyorum kalıcı değiller ama ferah ferah güzel kokuyorlar..

    YanıtlaSil