19 Temmuz 2015 Pazar

Claire's lipstick


Bayramın 3.  Gününden herkese merhaba... Bugün sizlere claire's lipstick ten bahsedeceğim. Bahsederken numarasını vs. Sizinle paylaşmak isterdim ancak malesef her yerini didik etsemde numara ve ya ad gibi bişey bulamadım sadece claire's lipstick yazıyor. Bu ruj bana instagramda düzenlediğim hediyeleşme etkinliğinde pembegozlukblog un hediyesiydi. Bakalım benim deneyip yorumlamam nasılmış.


Bu renk günlük kullanımda tercih ettiğim bir renk değil. Ancak bazı özel durum ve günlerde belki tercih edebilirim. 
Hoş bir kokusu var. 
Ne çok mat bir ruj ne de parlak ama mat a biraz daha yakın sanırım.
Rengi aşağıda gördüğünüzdrn biraz daha morumsu duruyor. Resimde neden tam rengi çıkmadı bilemiyorum. Yumuşak bir kokusu var.  Fiyatını hediye olduğu için bilemiyorum. Ama ilerde başka renkleriyle karşılaşırsam kesinlikle alabilirim...



4 yorum: