11 Ağustos 2015 Salı

Avon super extend eyeliner


Merhaba. Bugün sizlerle avon super extend yorumlarımı paylaşacağım. Bir süredir kullanıyorum ve artık sanırım sizinle yorumlarımı paylaşma zamanı geldi.


Öncelikle şunu söylemeliyim ki böyle keçe uçlu eyeliner ları uygulama kolaylığı yüzünden çok seviyorum. Bu eyelinerda da uygulama kolaylığını denediğinizde görebilirsiniz. Ancak kötü bir sorunu var ki yaklaşık 10 kullanımdan sonra ucu kuruyor ve içi dolu olsada bir süre sonra sürerken zorlanabiliyorsunuz. Ucunun kurumasını engellemek konusunda bir bilgisi olan varsa ve benimle paylaşırsa çok sevinirim.




Eyeliner ı istediğiniz kalınlıkta kolaylıkla ayarlayabiliyorsunuz. 
Çok çabuk kuruyor ve gün içerisinde akma bulaşma kesinlikle yapmıyor.
Bu yüzden uzun süreli kullanımlarda kesinlikle ideal. 
Ucunun kuruması dışında ben bu ürünü çok sevdim. 
Fiyatıda yanlış hatırlamıyorsam 13 tl falandı.
Yeni bir eyeliner arayışında olanlar için duyurulur... 


2 yorum:

  1. ucunun hemen kuruyor olması iyi olmamış ama belki jel eyelinera batırılıp kullanmaya devam edilebilir diye düşündüm birden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ki nasıl olur ama denemeye değer tabi :) sağol :*

      Sil