2 Ağustos 2015 Pazar

Wellness beauty deniztuzu yağ peelingi


Bugün size çok ama çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim wellness beauty nin bu peelingi gerçekten bir harika. Bana bu güzelliği instagramda pembegozlukblog un güzel sahibesi hediye etmişti.  Bu ürün için ne kadar teşekkür etsem az. En sevdiklerimin arasına girdi bile...


İçerisinde deniz tuzunun yanında zeytinyağı ve yeşil çay özleri bulunmakta. Kullanmadan önce içeriğini okusamda her ne olursa olsun peeling olduğu için banyoda mutlaka duşta vücut kremimi hazırladım. Ürünü en çok bacaklarımda kullanıyorum. İri tanecikleri sayesinde peelingi uygularken oldukça hareketlenme olduğunu hissediyorsunuz zaten. İlk kullandığımda eyvah eyvah tahriş olacak galiba cildim diye diye yaptım. Sonra suyla bir durladım sanki cildime zeytinyağı sürmüş gibi yumuşacık oldu. Yağın etkisi peeling yaparken anlaşılmıyor. Duruladıktan sonra cildinize yağ sürmüşsünüz gibi oluyor. E hal böyle olunca duşta vücut kremi nemlendirici vs. Kullanma gereğide duymadım. Çünkü uzun zamandır bu kadar yumuşak gayet nemi yerinde bir cildim olmamıştı. 

Benim tek sevmediğim yanı kokusu. Beni biraz rahatsız etti ama bu tür şeyler görecelidir belkide siz seversiniz. 
Kullanımı ise ıslak cilt üzerine istediğiniz miktarda alıp ovalayarak oluyor.
Gerçekten bayıldığım bir ürün oldu. Pişman olmayacağınızı temenni ederim. Bildiğim kadarıyla rossmann da satılıyor. Yaşadığım şehirde olmadığı için bitmesin diye dua eder durumdayım. Gördüğüm ilk rossmann da da kesinlikle stok yapacağım.


7 yorum:

  1. peki bişey sorucam bacaklarında kullanıyorsun ya acaba tüylerinde hızlı bir artış durumu oldu mu acaba? zeytinyağı besler çünkü kıl köklerini

    YanıtlaSil
  2. Hayır aslına bakarsan hormonal bir bozukluğum olduğundan çok hızlı uzar benim bacaklarımdaki kıllar ancak epilasyon sonrasında hemen uyguladım sanırım içerisinde deniz tuzu olduğundan kıl köklerini yaktı ve normalden daha az çıktılar. 😊 :)

    YanıtlaSil
  3. Buse bu markanın özellikle peelinglerini yaklaşık 2 yıldır kullanan biri olarak dediklerine harfiyen katılıyorum hem peeling hem de nemlendirici özelliği olan süper bir ürün bu :)) Özellikle epilasyon sonrası cildimdeki etkisini çok seviyorum ben de :) Kokusu bana göre hoş ama herkes sevmez haklısın mango ve vanilyalısı da var bu peelinglerin onlar şeker parçacıkları içeriyor tuz yerine (daha az yakıcı olur hem :) gönül rahatlığıyla kullan canım sen elindeki bitince hangisinden istersen ben sana yollayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım benim bitanesin yaa iyiki varsın çok teşekkür ederim :-*

      Sil
    2. Sen de iyi ki varsın istemen yeter senin fıstık :-*

      Sil
  4. Ben de bu peelingleri çok severim :)

    YanıtlaSil