14 Mart 2014 Cuma

avon planet spa - siyah havyar özü içeren soyulabilen yüz maskesi


Mutlu cumartesiler hepinize ;-) 
Bu gün de birlikte avon planet spa ürünü olan siyah havyar özü içeren soyulabilen yüz maskesini inceleyelim. Bu benim bir planet spa ailesiyle ilk tanışmam. Hem olumlu hem olumsuz düşüncelerim var. Gelelim planet spanın cildimdeki etkilerine.


Ürün biraz simli görünüşü çok hoşuma gitti açıkçası. Ama çok yapış yapış sürerken sinir oldum diyebilirim. 


Maske soyularak çıkarılıyor. Neden bilmiyorum ama soyularak çıkan maskeler benim çok ama çok hoşuma gidiyor. Cildim yağlı olduğundan cildimi biraz kurutmak için çok çabalıyorum ve bu maskenin cildimdeki etkisi tam istediğim gibi oldu yumuşak ve yağsız. Ama bütün gözeneklerimin kapandığını nefes almadığını hissettim. Cildimin nefes alması temiz hissetmem benim için çok önemli ne yazıkki bu yönden eksi veriyorum ama yağlı cildi kurutmak konusunda oldukça başarılı.


2 yorum:

  1. Yagli ciltlerin elastikiyeti daha fayladir ve dikkat ederseniz yagli ciltler yas ilerledikce cok az kirisiyor. Bana kalirsa cildinizi kurutmayin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutmaktan kastım aslında biraz yqğlı görünümünü azaltmak zaten ne kullanırsam kullanayım cildim çatır çatır olmuyor nemini hiç kaybetmiyor ama uyarın için çok teşekkürler :)

      Sil