22 Mart 2014 Cumartesi

Çekiliş Yapsak mı?


Selam herkese günaydın. Öncelikle YGS ye girecek tüm kardeşlerime başarılar diliyorum. Daha sonradan size bişey sormak istedim. Biliyorsunuz gfc de sürekli bir sorun var. Kapanıyo açılıyo açılmasada alternatif yollar bulunuyor. Bende bir çekiliş yapmak istiyorum ama tam çekiliş esnasında bir anda gfc yine gözden kaybolursa diye korkuyorum. Öyle olursa çekiliş yarım kalır ben katılanları gözlemleyemem çekiliş boşu boşuna olur hediyeler sahibini bulamaz belkide . Bu yüzden yine de bir size sormak istedim. Sen yinede yap bir şey olmaz buse derseniz yapacağım. Bir kaç gün içinde çekilişi başlatırım. 

Eeee napalım o zaman yinede çekiliş olsun mu? 

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Peki o zaman brn çalışmalara başlıyım:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Peki o zaman ama gfc mızıkçılık yaparsa benden değil :)

      Sil
  3. Bende aynı endişeyi yaşıyorum. Sizler kadar harika hediyelerim olmasa da bu çok güzel bir heyecan o yüzden önümüzdeki hafta bende bir çekiliş başlatmak istiyorum. Bence sizde yapın çünkü sizlerin çekilişlerine katıldığımda da her ne kadar şanssız olduğumu bilsem de çok heyecanlanıyorum. Çekiliş bittiği an günde kaç kez kontrol ediyorum bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın canım şimdilik yapıcam gibi gözüküyor ama bakalım sonra gfc yüzünden bana kızmayında :-D

      Sil