18 Mart 2014 Salı

Süslü kutum makyaj çantam kutu resimleri


Herkese merhabaaaa :)

Süslü kutum resimleri gelmeye başladı. Etkinlik Yaklaşık 1 aydı ve herkese fazla geldi bu süreç galiba 2 haftada hazırlandı kutular bu gün gelenleri koyuyorum diğerlerinin de kutularının resmi geldikçe bu yazıya ekleyeceğim. Yukarıdaki resim benden hayallerim vardı benim blogunun sahibesine gidecek olan kutu hediye resimlerini bozdum çünkü süprizi kaçmasın istedim.

Şimdi de hayallerim vardı benim den bana gelecek olan kutu


belgin-ce den Şeymaya gidecek olan kutu





takıntılı klişeler den Gamzenin kişisel bloguna gidecek olan kutu


makyaj ürünlerim den tek aşk a ya gidecek kutu


Gamzenin kişisel blogu ndan takıntılı klişelere gidecek olan kutu



şeyma dan bence bloguna gidecek olan kutu 




8 yorum:

  1. ben bu etkinliğe bayıldım :) alışveriş paketleme çok keyifliydi. inşallah gamze de beğenir aldıklarımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşallah canım herkes memnun kalır eğlenmene çok sevindim :-D

      Sil
  2. bana gelecek kutunun resmi yok muu:) merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin kutu resmin geç geldiğinden sonradan ekledim :)

      Sil
  3. Çok keyifli olddu bence de umarım sende beğenirsin burcucum

    YanıtlaSil
  4. http://belgin-ce.blogspot.com.tr/2014/03/suslukutuetkinligi.html

    YanıtlaSil
  5. yaa tüh keşke benimde haberim olsaydı bende katılmak isterdim harika bişi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir süslü kutum etkinliği daha olacak canım :)

      Sil