11 Şubat 2015 Çarşamba

issey miyake l'eau d'issey parfüm


     

Herkese merhaba. Bugün benim 1 numalo parfümümle tanıştırayım sizi. İssey miyake l'eau d'issey. Yıllar yıllar önce amcam yurt dışından hediye getirmişti bu parfümü. Malesef hiç bir parfüm tenime uymuyor . Herkeste mis gibi kokan kokular bende acı acı kokuyor. Neyseki tenimde kaşan ve güzel kokan bir koku buldum. Bundan önce 100 ml yi gıdım gıdım özel günlerde kullanıyordum. Çünkü fiyatı 300 lira civarlarında orta gelirli bir aileye göre her zaman almam mümkün değil.  Ama neyseki şanslıyım. Tekrar hediye olarak geldi.


Alt nota üst nota falan anlamıyorum malesef.  Kendi dilimle şöyle anlatabilirim ki hafif çok şekerli olmayan biraz çiçeksi bir koku.
Ama yinede internetten sizin için notalarını buldum.
Frezya, gül, yeşil linon kokularıyla açılıp lotus, jeranyum ve zambakla gelişip misk, amber ve ağacımsı notalarla derinleşen bir modern klasik koku.
Evet internette böyle yazıyor.  jeranyum nasılbir çiçektir hiç bir bilgim yok ama diğer çiçekler parfümde sevdiğim kokular. Bu günlük bu kadar. Kesinlikle bu kokuya bakmanızı tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder