5 Şubat 2015 Perşembe

jane iredale slate brown far


Bugünkü konuğumuz jane iredale slate brown far. Öncelikle şundan bahsetmeliyim ki jane iredale mineral makyaj ürünleri olarak geçiyor. Pek çok marka ne kadar iyi olursa olsun muhakkakki cildimize zarar veriyor.  Gözle görülür bir şey olmasada bu markada veriyordur belki ama bileşiminde mineral maddeler olduğundan bunu en aza indirdiğinden eminim. Bu ürün benim jane iredale markasıyla ilk tanışmam oldu ve açıkçası olumlu yönde oldu diyebilirim.


Şimdi  gelelim özelliklerine;
Öncelikle çoğu fardan biraz farklı olduğunu söyleyebilirim. Aynı şekilde sıkıştırılmış toz olmasına rağmen yumuşak bir yapısı var. Kesinlikle tozutma yapmıyor. Hatta gözünüze sürdüğünüzde Anında yapışıp kalıyor desem yeridir. Bu yüzden gün içinde hiç uçma bulaşma bozulma gibi şeyler yaşamıyorsunuz.
İnternette hem kuru hem ıslak olarak uygulayabilirsiniz yazıyor.  Açıkçası ıslak hiç dememedim vebir fikrim yok.
Pigmentasyonuna gelirsek oldukça iyi farın rengi itibari ile de buğulu bir makyaj yapabilirsiniz. Ben rengini çok sevmedim ama diğer renklerini almayı düşünüyorum. Ayrıca rengi günlük kullanımada uygun benim rengim olmasada bi süre kullanmayı düşünüyorum.
Ürün bana dermoeczanem.com tarafından gönderilmişti. Tekrar kendilerine teşekkür ediyorum. 





6 yorum:

  1. Bu markayı çok severek kullanıyorum,rujlarını mutlaka denemelisin mükemmeller!:)
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Makyajlarına bayılıyorum çok güzel yakıştırıyorsunnnnn :) güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle :)
    Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım çok tatlısın :)

      Sil
  3. Gözlerinin güzelliğine bakakaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim beni şımartıyosunuz :)

      Sil