19 Şubat 2015 Perşembe

maybelline new york affınıtone pudra


Haydi bugün maybelline new york affınıtone pudradan bahsedelim. Daha önce başka bir tonunu bitirmiştim. Ve yenisini almakta gecikmedim. O en açık renginin pembe alt tonu  20 cameo adlı olanıydı. Bu ise yine açık ton olmasına rağmen Kahve alt tonu olan. İndirimdeyken bende ki en açık rengi diye denemeden bakmadan görevliye en açık rengini alabilirmiyim dedim ve hemen sepete attım. Ama farklı numaralarmış. Buna rağmen cildime rengi uyum sağladı.Beni takip eden herkez bilir ki kozmetikte en çok yaşatığım sotun kapatıcı türü şeylerde renk uyumunu çok zor bulmam.  Denemeden almış olmama rağmen renk uyumu bu yüzden beni mıtlu etti. 


Şimdide size bir kaç özelliğinden bahsetmek istiyorum. Ürünün en önemli özelliklerinden biri ise suya karşı dayanıklı olması. Güçlü bir yapısı olduğundanda gün içerisinde kalıcılığını oldukca iyi koruyor. Bu yönü gerçekten harika. 
Onun haricindr yumuşak ipeksi bir yapısı var ve kolay uygulanıyor diyebilirim. Ve kesinlikle tozutmanın t si bile yok. Severek kullandığım bu ürünü hepinize tavsiye ederim.


6 yorum:

  1. Ben de bir pudra almak itiyorum bugünlerde. Rengini tutturupbundan almak lazım. Güle güle kullanın :D

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle tavsiye ederim canım çok teşekkür ederim :-)

    YanıtlaSil
  3. Pudrasını kullanmadım ama bu serinin fondotenini çok seviyorum. Dönüp dolaşıp elim ona gidiyor. Pudrasına da elimdeki bittiğinde bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende fondotenini severek kullandım inanılmaz bir kapatıcılık sağlıyor çoğu markaya göre :)

      Sil
  4. Affinitone pudradan ben de memnunum bir de waterproof olanı çıkmış demek denemek lazım :) Affinimat fondöteni de gayet başarılı pudrayla birlikte yazın iyi ikili olabilir. Güzel günlerde kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz için birebir bir ürün zaten. Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil