12 Kasım 2014 Çarşamba

Dudak nasıl dolgunlaştırılır? Dudak dolgunlaştırıcı ruj - parlatıcı nasıl yapılır ?



 

Herkese merhaba. Bugün herkesin çok merak ettiği bir konuya değineceğim. Dudak nasıl dolgunlaşır? Bir çok kadın dolgun dudaklara sahip olmak ister ve çoğu bıçak altına yatmaktan hiç çekinmez bile. Biz kadınlar söz konusu güzellik olunca gözümüz kararıyor malesef. Bugün ise cerrahi bir operasyon geçirmeden doğanın bize sunduğu imkanlarla sizin için dudak nasıl dolgunlaştırılır göstereceğim.

Öncelikle dudak dolgunlaştırıcı ruj ve ya parlatıcı yapmak istiyorsanız gerekli olan malzemeler;

1 çay kaşığı karabiber yağı
2 çay kaşığı gliserin
1 çay kaşığı badem yağı
1 tatlı kaşığı bal
2 çay kaşığı vazelin
eski bir ruj



1.Öncelikle rujunuzun bir kısmını benmari usulü eritiyorsunuz. Ben resimde gördüğünüz gibi çok az koydum çünkü çok fazla renkli olmasını istemedim. Siz ne kadar yoğun renkli olmasını istiyorsanız o kadar ruj ekleyin.

2.Daha sonra balınızı ekleyin ve karıştırın.

3.karabiber yağını ekleyin.

4.gliserini ekleyin.

5.badem yağını ekleyin.

6.son olarak vazelini ekleyerek karıştırın. Eğer dolgunlaştırıcınızın parlatıcı olmasını istiyorsanız vazelini az koyun ve ya ruj olmasını istiyorsanız vazelini 1 kaşık daha arttırabilirsiniz.





Hepsi eriyip karıştıktan sonra kullanacağınız kaplara doldurun ve soğuması için bekleyin.
Ayrıca ben bu kadar şeylerle uğraşamam yok mu bunun daha kolay bir yolu diyorsanız eğer karabiber yağını rujunuzu sürmeden önce direk dudaklarınıza uygulayabilirsiniz. Ancak karabiber pek çok insanda alerjik durum yaratıp hapşurma nöbetleri geçirtebilir bu tür sorunlar yaşıyorsanız dolgunlaştırmada karabiber kadar iyi olan zencefil yağını da kullanabilirsiniz.


Ben çok fazla ruj koyup renklendirmediğimden şefaf parlatıcı kıvamında bir ürün elde ettim ve dolgunlaştırma başarısı resimlerde gördüğünüz gibi oldu. Umarım yararlı bir yazı olmuştur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder