3 Kasım 2014 Pazartesi

Loreal paris Nude Magique CC krem yeşil


 

Merhaba. Herkesin çok başarılı bulduğu Loreal paris in cc kremi benim için ürün ne kadar iyi olursa olsun tek renk olduğu için ve benim cildime inanılmaz derecede koyu geldiği için tam anlamıyla bir hayal kırıklığı oldu. Yine de ürünün diğer özelliklerini şimdi ayrıntılı bir şekilde paylaşacağım.




Krem tüpünün uç kısmının ince olması gerçekten çok kullanışlı. Ürünü bir anda bocalayıp ziyan etmenizi önlüyor.  



Kremi tüpünden çıkardığınızda ilk olarak yeşil bir kremle karşılaşılıyor. Bu özellik yeşil kırmızı karşıtı olduğundan kızarıklık ve sivilce lekeleri gibi şeyleri başarılı oranda kapatıyor ve ciltle uyumluluk sağlıyor. Kremi sürmeye başladığınızda ciltle uyumluluk sağlayan renk kapsulleri ortaya çıkıyor. Ancak yukarıdaki resimdede gördüğünüz gibi bu renk çok ama çok koyu. Özelliklede benim gibi açık tenliler için.
Kremin çok hafif bir yapısı var yüzünüzde var mı yok mu anlaşılmıyor bile. Bu özelliği gerçekten mükemmel.
Diğer bir özelliği ise SPF20 içermesi.



Ama gel gör ki bu başarılı ürün rengi yüzünden benim için çöp oldu.  Yukarıdaki resimdede görebilirsiniz kremi boynumun aşağılarına kadar uygulamama rağmen devamı çok beyaz. Yüzüöde tam bir palyaço makyajı gibi durdu çok komikti beni gören herkes büyük şaşkınlıkla naptın yüzüne diye bağırdı. İnanın çok üzüldüm. Lütfen açık tenliler bu ürünün yanından bile geçmesin!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder