20 Kasım 2014 Perşembe

Gabrini confetti 115 oje



Herkese merhaba. Biliyorum bu aralar çok fazla nail art konsepti ile karşınıza geldim ama bu son olsun yakında ürün eleştirileriyle tekrar karşınıza gelicem.
Aslında ben bu konseptteki ojeyi yılbaşı için düşünüyordum. Ama olsun o zaman tekrar yaparım. 


Ojeden bahsedecek olursak  benim gabrinin bu serisinde kullandığım ilk ojeydi ve aslında çok memnun kaldığımda söylenemez. Çünkü fırçası daha önce hiç görmediğim kadar kötüydü. Fırçası sürerken o kadar serttiki altındaki ojeyi çizmeye başladı. Bilmiyorum belkide sadece benim aldığım ojede hata vardı. Bu yüzden başka ojelerini de alıp deneyeceğim. Aynı sorun var mı diye.
Onun haricinde yaptığı konfeti konseptinin görüntüsü hoşuma gitti. Ayriyettende tırnağıma halka takıp bi farklılık yapmak istedim umarım çıkan görüntüyü seversiniz.


4 yorum:

  1. Gabrini'nin bu serisini sevdim aslında ama yapısı çok çabuk koyulaşıp bozuluyor gibi geldi bana da :( 115 numara çok güzelmiş renkleri itibariyle de yılbaşı konseptine çok uygun gerçekten :))Denemek istersen bu seriden 109 numarayı önerebilirim tırnakta güzel duruyor.

    YanıtlaSil