27 Kasım 2014 Perşembe

Makyaj Temizleme Sütü Yapımı


 
Herkese merhaba. Bugün size evde makyaj temizleyici süt nasıl yapılır onu anlatacağım. Evde doğal yöntemlerle kozmetik ve bakım ürünü yapmayı çok seviyorum. Daha öncede benzer yazılar yazmıştım. Bugünde makyajınızı en doğal şekilde temizlemeniz için neler yapılabilir. Temizleyicimizin içinde neler var. Nasıl yapılır hemen yazacağım.


Malzemeler;
Yarım çay bardağı süt
1 yemek kaşığı zeytinyağı 
1 tatlı kaşığı badem yağı
Yarım salatalık
Bir kap

Yapım aşaması;
İlk önce salatamızı soyuyoruz ve ezip püre haline getiriyoruz.
Daha sonra suyuyla birlikte sütün içine katıyoruz.
1 yemek kaşığı zeytinyağını ve 1 tatlı kaşığı badem yağını sütümüze ekliyoruz. 
Ardından kısık ateşte bütün malzemeleri kaynatıyoruz.
Kaynadıktan sonra süzerek kabımıza koyuyoruz.

Yanlız kullanmadan önce çalkalamanızı öneririm çünkü yaptığımız bu makyaj temizleme sütü çift bazlı. Yağlar üste çıkacağından çalkalamalısınız.
Ayrıca 2 3 hafta içerisinde tüketmenizi öneririm çünkü tamamen ev yapımı doğal olduğu için içerisinde raf ömrünü uzatmak için kimyasallar konulmadığı için bu süre içerisinde kullanmalısınız.
Aşağıdaki resimdede temizleyici denedim çoj zırlanmadan tek silişte çıkardım. Yapmak isteyenlere şimdiden kolay gelsin. 




2 yorum:

  1. Böyle doğal tarifleri çok seviyorum.Ben de daha önce,far,ruj,bb krem yapımını denemiştim.Bu tarifi de denemeliyim.O kadar çok kimyasala maruz kalıyoruz ki,böyle tarifler hayat kurtarıcı.Bloğumda ipek eşarp çekilişi var,katılmak isteyen olursa beklerim.
    kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen denemelisin bu arada çekilişin için kolay gelsin :-)

      Sil