10 Aralık 2014 Çarşamba

Cyrene Moisture Boost Aloe Hydrating Tonik


 

Herkese yeniden merhaba. Bu gün gerçekten çok ama çok beğendiğim bir tonikle karşınızdayım. Bu şu ana kadar kullandığım en iyi tonik diyebilirim. Hatta 10 üzerinden 10 bile verebilirim. 
Cyrene ürünlerini öyle alışveriş merkezlerinde falan bulamıyoruz malesef. İnternetten alışveriş yapmayı sevsem de kargo parasına gıcık olduğum için çok fazla alışveriş yapmıyorum. Ama Cyrene ürünlerini de merak ettiğim için değer deyip sipariş verdim ve elime umduğumdan fazlası geldi. Zaten mükemmel olan ürünlerinin yanına fazlasıyla cömert davranarak denemem için yanında 6 ürün daha göndermişler.


Şimdi dilerseniz biraz toniğin özelliklerinden ve etkilerinden bahsedelim.
Sitesinden aldığım bilgilere göre formülünde organik aloe vera, yeşil çay, papatya, çam ağacı kabuğu ve ısırgan ekstreleri var. Antioksidan özelliği taşıyor ve cildin genç ve sağlıklı görünümüne yardım ediyormuş. 
İçerisinde bulunmayan en önemli şeylerden biri de etil alkol olmaması ve kesinlikle paraben içermemesi!!!



Şimdi gelelim benim kullanım tecrübelerime .Tonik kullanmak bana hep çok zor gelmiştir. Kırkta yılda bir kullanmışımdır onuda hiç bir işe yaramadığını görüp gereksiz bulduğumdandır. Şimdi ise hep cyrene toniği aklıma geldikçe sürmek istiyorum. Ama yinede her şeyin fazlası zarar tabi o yüzden sabah bir kez akşam bir kez sürüyorum ve cildimi inanılmaz ferahlamış ve dinlenmiş hissediyorum.

Cildim inanılmaz derecede yağlı bir yapıya sahip olmasına rağmen çok nemsiz. Ancak toniğin yüksek oranda su tutma özelliği var ve bu yüzden cildin nemini kaybetmesini engelleyerek nemlendirilmesine yardımcı oluyor. Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ve düzenli kullanmaya çalışıyorum. Yüzümdeki nem dengesi dengelendiğinden midir bilinmez yüzümden hiç gitmeyen bir kaç sivilcemde kurudu ve cildim yumuşacık oldu.

Kokusuna gelince çok rahatsız etmeyecek miktarda hafif bir ilaç kokusu var renginde de o hissi uyandırıyor ama gerçekten bu tonik cildinize ilaç gibi gelecek.

Fiyatı ise 19 tl çoğu tonik fiyatından uygun ve fiyatına göre etkileri çok yukarıda . 
Ben çok beğendim bunu çoookk... :) Bence sizde alın.
internet sitesi içinse buraya tıklayın...


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder