31 Aralık 2014 Çarşamba

La Roche Posay Effaclar Jel Temizleyici



           
Herkese merhaba. Bugün La Roche Posay markasıyla birlikteyiz. Bu benim markayla ilk tanışmam. Kullanmadan öncede biraz araştırma yapmıştım ve bazı doktorların sivilce sorununda temizlemek için önerdiği bir ürün olduğunu okudum ve hemen başladım kullanmaya. 



Ürün akneye eğilimli ciltler için temizleme jeli. Yukarıdada gördüğünüz gibi şefaf bir jel yapısı var. Oldukça akışkan. İçerisinde termal suyu içeriyor.  Ve en önemlisi paraben içermiyor. 
Kullanım esnasında köpürsede içerisinde sabun yok. Cilde uyumlu ph a sahip. 

Diğer temizleyici jellerden ne farkı var derseniz sanırım içerisinde termal suyu olmasından kaynaklı benzerlerine göre daha iyi ve yüzünüzü daha çok ferahlattığını hissediyorsunuz. Ben beğendim gerçekten güzel denemenizi kesinlikle tavsiye ederim.


4 yorum:

  1. ben kullandım cnm çok güzel bir ürün minik bir tanesi dünya kadar köpürüyor bu da sabunla yüzünüzü yıkamışsınız hissi veriyor ama kurutmuyor yumuşacık yapıyor yüzünü 1 tane bitirdikten sonra devamını getirmemiştim nedenini bilmiyorum ama şu an bir arayış içersindeyim sende görünce aklıma geldi yeniden bu ürüne başlayabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan unutuyor almaya bi de acaba hep en iyisini arıyoruz bende hep yeni ürün deneme hastalığı var çok nadir bir ürünün müdaimi olurum stoklarım ama bu gerçekten benzerlerinden daha başarılı :)

      Sil
  2. lise dönemlerinde kullandım. kesinlikle bir şikayetim olmadı üründen yana ama bende sebepsiz bırakanlardan biriyim. devamını getiremedim. bu sene ise doktor tavsiyesi ile sebamed in köpük temizleyicisini kullanıyorum sivilceli ciltler için olanını. çok memnunum.. sanırım değiştirmek gibi bir riske girmeyeceğim.bir ara onu da deneyebilirsiniz. yalnız tek kötü yanı ürün kocaman şişe olması rağmen her gün 2 kez uygulanırsa 2 ayda( o da en geç) bitiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Hepimiz sıkılıyoruz aynı üründen işte çoğumuzda var bu ondan sebepsiz bırakıyoruz tavsiyen içinde teşekkür ederim onuda deneyeceğim :)

      Sil