1 Aralık 2014 Pazartesi

Incandessence parfüm


 Herkese merhaba. Aslında bu aralar rahatsızım hafta sonu da sınavım var yoğun ve yorgunum ama yinede blogumu boş bırakmak istemedim. 
Bugün ki konuğumuz avon incandessence parfüm. Uzun zamandır gereğinden fazla parfümüm olmasından dolayı parfüm almıyordum ama bu hem küçük hemde uygun olmasından dolayı cazip geldi ve aldım. Bir süredirde kullanıyorum. 
Neden bu parfümü daha önce keşfetmedim hiç bilmiyorum. Belki normal parfüm şişesinin tasarımını beğenmediğim içindir. 
Bir sürü parfümüm var ve nihayet tenime uyan kokuyu buldum. Amaa daha uzun süre kalıcı olsaymış iyi olurmuş. Ne yazıkki avonun hemen hemen bütün parfümlerinde bu sorun var.


 Bu ürün görüldüğü gibi kalem parfüm dediğimiz tarzda bir çanta boyu ve fıs fıs yerine roll on bir başlığı var. Ve içindeki sıvı normal bir parfüme göre çok yoğun.
İçindekilere gelecek olursak, 
Orkide, frezya ve sarı lale oluşumundan yapılmış oldukça hafif bir koku. 
Kalıcılığıda olsa 10 üzerinden 10 verirdim ama malesef kalıcı olmayınca hiç bir özelliği yok malesef sana 5 puan incandessence ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder