21 Aralık 2014 Pazar

NYC cheek glow allık



   

  • Herkese merhaba. .    Bugün NYC markasının allığını inceleyelim .Bendeki rengi "cheek glow ".  Amblajı gerçekten çok kalitesiz pazardan alınan daha önce adı bile duyulmamış makyaj malzemelerini andırıyor. İçinden çıkan fırça ise her allığın içinden çıkan fırça gibi işlevsiz.



Pigmentasyonuna bakacak olursak neredeyse sıfıra yakın. Palette gözükenin aksine daha çok bir parlaklık elde ediyorsunuz. Yüzünüze uygularken 4 5 kat bastıra bastıra uygulamanızda yarar var . Ama daha çok mat olan allıklarınızın üstüne biraz parlaklık katmak için sürebilirsiniz. 
Ben bu allıktan çok hoşlanmadım açıkçası ama ben alırken fiyatı çok uygundu sanırsam 7 tl idi ondan almıştım. Aslında bu allığa çok fazla para vermediğim için şanslıyım yoksa çok üzülürdüm. 
Nyc ürünlerini gerçekten hem uygun hemde güzel olması açısından bütün ürünlerini severek kullanıyorum ama bu allık beni malesef hayal kırıklığına uğrattı olmamış NYC...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder