15 Kasım 2015 Pazar

Avon BIG & False Lash volume maskara


Herkese merhaba. Bu haftaki pazar yazımda aşık olunası rimellerden biri avon big & False Lash volume maskara var.  Avonun bu big serisinin ilk maskarasını da severek kullanıyordum sanırım bu da favorim olacak. 


Ürünün vaatleri arasında hacimli kirpikler ve takma kirpik etkisi var.  Vaadini karşılıyor mu diye sorarsanız. Kesinlikle evet. 
Biraz ıslak bir ürün zor kuruyor ve ikinci katı uygularken biraz beklemeniz gerekecek. Ama bu beklemeye değecek. Islaklığı kolay kullanım sağlıyor. Ayrıca gözlerde doğal durarak gözlerinizin çekiciliğini ortaya çıkarıyor.



Ben genellikle maskara uygularken mutlaka kirpik maşası ve kaş fırçası kullanırım. Kirpik maşasıyla kıvırdıktan sonra bolca ürünü sürüp kaş fırçasıyla kirpiklerinizi tarayıp rimelinizi dağıttığınızda inanılmaz güzel bir sonuç alıyorsunuz. Hem hiç rimel sürülmemiş gibi doğal hemde simsiyah dolgunlaşmış kıvrık ve up uzun kirpikleriniz varmış gibi her teli ayrılmış harika kirpiklere sahip oluyorsunuz. 
Tabi ben aşağıda hiç bir uygulama yapılmadan tek katta ki başarısını gösterdim maskaranın. 
Uygun fiyata maskaralar arasında sınıfınında en iyisi seçiyorum bu ürünü. Tavsiyeme uyup aldıktan sonra hiç pişman olmayacağınıza eminim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder