22 Kasım 2015 Pazar

Avon calming effects ivory fondoten


Herkese yeniden merhaba... Bugün sizlere yeni bir fondoten yazısı yazacağım. Fondoten günlük hayatımda en çok kullandığım ürünlerden biri. Hiç makyaj yapmasam bile fondoten mutlaka kullanırım. Ve fondotenin rengi konusunda takıntılıyım. Cildime uyan fondoten pek bulamıyorum. Ki zaten en çok bahsettiğim konulardan biri bu. Dışarıdan bakıldığında evet beyaz tenliyim ama aşırı beyaz gibide durmuyorum. Ne hikmettir ona rağmen hiç bir markanın en açık rengi bile uymuyor koyu kalıyor. Bu serinin rengi tuttu.  
Bu yüzden çok sevdim. Ama diğer özellikleri kullanmamı biraz engelledi ve bir kenara ittim diyebilirim. 


Ürün çok ama çok ince yapılı. Kapatıcılık özelliği sıfıra yakın. Sadece bu özelliği yüzünden benim için sınıfta kaldı. Yüksek kapatıcılık özelliğine sahip fondotenler favorim. 
Parlak aydınlatıcılı bir yapıya sahip bir süre sonra parlama yapıyor. Kuru ciltler ve kusursuz ciltler belki kullanabilir. Ama benim için sınıfta kalan bir ürün oldu. 


2 yorum:

  1. Çok sevdiğim bir fondöten 😍

    YanıtlaSil
  2. Kusursuz bir cildiniz olmalı :-D kapatıcılığı olmadığı için ben pek sevemedim :-)

    YanıtlaSil