30 Kasım 2015 Pazartesi

Bitenler...


Bir bloggerın en verimli yazılarıdır bitenler yazısı. Ama nedense ben pek yazmam. Sanırım ürünleri hemen attıp fotoğraflayamamamdan kaynaklı.
Bugün azmedip biriktirdiğim ürünlerin yazısını kısa kısa paylaşacağım.


Watsons moisturising lip balm. Menthollü bir lip balm olup farklılığı nedeniyle beni cezbedip almaya sevk etmişti. Alalı çok uzun bi süre oldu. Hatta kullanmayı unuttum bi ara tekrar kullandım ama bitiremedim. Bitenler yazısına eklememin tek sebebi miladının dolması. Nemlendiriciliği iyiydi aslında ama ben pek lip balm bitiremememden dolayı bitmeyen bir ürün oldu.


Avon extra lasting makyaj temizleyici. Çift bazlı bir ürün ve çalkalayarak kullanılıyor. Başta biraz sever gibiydim ama sonra pek hoşuma gitmedi Normalden çok fazla yağlı bir ürün. Ve temizlerken rahatsız ediyor. Bu özelliği nedeniyke pek tercih etmediğim bir ürün.


Wish copard parfüm şekerli kokuları sevmezdim pek ama son zamanlarda dikkatimi çekmeye başladı. Bu da vanilyalı ve tatlı kokular severler için okdukça kalıcı bir koku.


Bebak gülsuyu. Gülsuyuna karşı ayrı bir sempatim var.  Bir çok gülsuyu kullandım ama bazıları ciltte yağlılık hissi bırakıyor. En sevmediğim şeydir. Bebak gülsuyunda böyle bir şey yok rahatlama var resmen. Cildime çok iyi geliyor hiç birşey sürmeseniz veya bakım yapmaya vaktiniz yoksa sadece gül suyuyla gününüzü geçirebilirsiniz.


Arko classic natural krem. Arko mutlaka her zaman çekmecemde olan bir üründür. Çok severim hemde hemen hemen her ürününü. Bu kremde güzel olsada tam anlamıyla istediğim etkiyi alamadım.


Avon advnce techniques argan yağı saç sprayi. Argan yağının kokusunuda saçlardaki etkisinide çok seviyorum. Yine bu üründe benim acil yardım kurtarıcılarımdan. Hemen fıs fıs tembel işi. Yoğun bir bakım yapmıyor tabi ama bakımsızlıktan iyidir.


La roche posay en sevdiğim markalardan biridir. Effaclar da cildimin çok sevdiği bşr temizleme ürünü. Çok bereketli bir ürün azıcık bir miktar yetiyor. Stok yaptığım nadir ürünlerden. Kesinlikle karma ve yağlı ciltlere öneririm.


La Roche Posay eau thermale.  İlk gördüğümde yalovadayım zaten termal ayağımın altında doldur kaba sür yüzüne ne gerek var buna para vermeye demiştim ama kesinlikle çok farklı resmen yüzünüze sıktığınızda huzur veriyor. Güleceksiniz ama öyle çok seviyorum. Tekrar alacağım ürünler arasında.


English home bergamot lu kolonya. Kokusu gerçekten çok güzel çantamdan hiç ayırmadığım bir üründü. Ama olmasada olur bir ürün.


Wellness beauty deniztuzu yağ peelingi. Bu peelingi bana pembe gözlük blog tarafından gönderilmişti. Bayıla bayıla kullandığım bir üründü. Ama şehrimde Rossman olmadığından devanını alamayacağım bir ürün.



Avon luxe pudra. Çok fazla pudra kullanmıyorum. Cildimde fazlalık hissediyorum ama luxe bu konuda bence başarılı. Cildimş çok fazla rahatsız etmiyor.

7 yorum:

  1. English home kolonyalarını ben de çok seviyorum. Bergamotlu favorim <3

    bu arada bloğumda beauty blender veriyorum. Katılmadıysan mutlaka bekliyorum çekilişime

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. güzel baya yüklü ürün bitmiş..wellness peeling ve termal sular değişmez favorilerim arasında...

    YanıtlaSil
  3. ben de üşeniyorum Bitenler yazmaya, öyle birikti ki, yaz yaz bitmez:) Gül suyu ben de çok severim, Bebak denememiştim, denensin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nolacak bu üşengeçlik bilmiyorum :-D bencede denemelisin :)

      Sil