12 Kasım 2015 Perşembe

Essence sheer shine 13 like a princess ve 06 frosted


Herkese mutlu günler. Yine sizlere her zaman ki si gibi gecikmiş bir yazı yazıyorum.Dış görünüşlerini çok sevdiğim bu rujları instagram da da paylaşmış ve sizlere de isteğini sorup bir tane alıp şu anki çekilişime koymuştum. Çoğunluk pembe olanı seçtiği için şu anda çekilişte pembe olan var . Beğenenleri de çekilişime bekliyorum bu arada. Bol resimli bir anlatım yapacağım o yüzden resimlerin boyutu küçük daha ayrıntılı incelemek için resimlerin üzerine tıklayabilirsiniz.

Gelelim yorumlarıma...

İkisi de şefaf yapılı ve parlak rujlar. Bir yerde mat ruj diye okudum ve içimden kocaman bir kahkaha patlattım. Denk gelirseniz o bloga dikkate almayın. Kesinlikle şefaf yapılı yumuşak parlak ve ıslak bitişli bir ruj. Biz bayanlar mat rujları sevsekte erkeklerin ıslak görünümlü parlatıcı gibi dudak ürünlerini sevdiğini de hatırlatayım...

Rujun herhangi bir kokusu yok diyebilirim. Ama çok tatlı orası kesin. O yüzden rujun kalıcılığını pek test edemedim . :D



İlk olarak paylaşımını yapmak istediğim ruj 13 like a princess.
Çok canlı bir rengi olmasına rağmen dediğim gibi şefaf bitişli ve çok yoğun durmuyor.




 İkinci olarak paylaşımını yapmak istediğim ruj ise 06 frosted. Bu diğerine göre daha renksiz . Direk renksiz parlatıcılar gibi. Belki biraz daha açıyor bile olabilir dudak rengini. Bu rengi de çok sevmeme rağmen çok beyaz tenli olduğumdan. Bu renk pek yakışmadı bana . Vampir gibi daha çok beyaz oldum. 





Islak bitişli olan bu rujları ben çok sevdim. Yanlış hatırlamıyorsam 7, 8 tl civarlarında uygun bir rujdur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder