3 Ocak 2015 Cumartesi

La Roche Posay Eau Thermale - termal suyu


Herkese merhaba . Bugün aslında bana çok ilginç gelen bir ürünle karşınızdayım. Başta aslında deodorant sandığım bu ürün meğer içinden termal suyu çıkan deodorant başlıklı bir ürünmüş. Yalova da yaşıyorum ve Yalova Termal kaplıca suları ayağımın altında dururken içine su konulmuş bir tüp çok saçma geldi açıkçası. Ama yinede kullanmaya devam ettim. Ve kullandıkça aslında bildiğim termal suyundan farklı olduğunu biraz daha zenginleştirilmiş bir su olduğunu anladım. Ürünü kullanmadan önce yine La Roche Posay in temizleme jelini kullanıyorum ve yüzümü kuruladıktan sonra yüzüme sıkıyorum. Cildimde gerçekten inanılmaz bir rahatlama , nefes alma , cildimde yumuşama hissediyorum. Yağlı cildimin yağını alırken ciddi bir oranda nemlendirme sağladı. 







İnternetten ayrıca edindiğim daha terimsel bilgiler ise şöyle; 

La roche posay tüm ciltlerin kullanımına uygun. Hassas ciltlerin temel bakımında kullanılan bir üründür . Mineral tuzlar ve selenyum gibi oligo elementlerinin bileşimini içerir.Bu sayede; anti- oksidan, rahatlatıcı, yumuşatıcı etkiler göstererek cilt dokusuna konfor kazandırır.La Roche Posay Eau Thermale güneş, dermatolojik tedaviler vb. nedeni ile tahriş olmuş ciltleri yatıştırır ve rahatlatır, ferahlık hissi kazandırır.Tıraş veya epilasyon sonrası cildi yatıştırır, ferahlık ve rahatlık sağlar.  Sıcak havalarda serinletici ve rahatlatıcı etki yaratır. Makyaj öncesi ve/veya sonrasında makyajın cilde daha iyi tutunmasına yardımcı olur.Aynı zamanda cilt yaşlanmasının önlenmesinde yardımcıdır. La Roche Posay Eau Thermale mikro damlacıkları sayesinde ciltte yoğun ve anında nemlendirme sağlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder