8 Ocak 2015 Perşembe

güllü nail art...


   

Herkese merhaba. Dün instagramdan paylaştığım yeşil rimmel london ojenin üzerine takipçilerimle nasıl bir nail art yapsak diye konuştuk ve pembe güllerde karar kıldık. Bugün o yüzden çok başarılı olamasamda gül desenli bir nail art denedim sizin için. Dileraeniz yapım aşamalarına bakalım.



Aslında çok basit yapmak istediğiniz gül rengini yuvarlaklar halinde kondurduktan sonra siyahla gülün yapraklarını karışık çizgilerle çiziyorum ve son olarak tabikide yapraklarını ekledim...

Şimdide diğer resimleri yakından inceleyelim.  Umarım bu başarısız denememi beğenmişsinizdir. 




6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım!:)

    YanıtlaSil
  2. Bence gayet başarılı. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Takipteyim. Bana da beklerim. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/
    facebookta: https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim blogunuza bakıcam aynı zamanda başarılar dilerim :)

      Sil
  3. Pembe güllere bakınca içim açıldı :)) İlk aşamadaki puantiyeli hali ayrı sevimli eline sağlık canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel olmuş o zaman için açılmış çok sevindim beğenmene :)

      Sil