4 Ocak 2015 Pazar

NYX Glitter Cream Pallet - Fresh Greens




   
   
Herkese merhaba. Bugünkü konuğumuz NYX markasından glitter cream pallet. Bendeki renkleri ise fresh greens. Yeşil rengi far kullanımında severek kullandığım renklerden biri. Aslında far alışverişi yaparken elimin pek gitmeyeceği bir tipte far. Daha önce hiç bu tür bir far kullanmadım. Ama kullanımını ve duruşunu sevdim. Gerçekten göz alıcı bir makyaj elde etmek istiyorsanız ideal bir ürün.



Palette yeşil tonların hakim olduğunu görmekteyiz.  Yanı sıra beyaz sarı ve turkuaz renkleri olmasından dolayıda. Farklı renklerdeki makyajlarınızda da kullanabilirsiniz. Paleti elime aldım ve hafifçe yüzeyine dokundum ve kendi kendime Allah Allah katır katır sim bu nasıl sürücem ki ben bunu diye düşündüm. Ve başladı benim simli paletle imtihanın. Daha sonra anladımki aslında altına indikçe kremsi daha çok vaseline kıvamında bir yapısı var. 
Ürünün kullanımı oldukça basit ve ciddi anlamda kalıcı hatta o kadar kalıcıki çıkarmak için göz kapağımı kazıdım desem abartmış olmam.  Hatta bir süre yüzümde simlerle gezdim. Çok zor çıkarılan bir ürün.  Su bazlı rimelleri bile tek hamlede çıkaran mikrofiber bezim bile çıkarmadı. 
Günlük hayatta kullanımını asla önermem ama özel günler de neden kullanılmasın çünkü gerçekten de hoş bir görüntü çıkıyor ortaya. Napalım güzelliğe giden her yol mübah...  :-) 






2 yorum:

  1. bende de wetn wild'ın var simli tekli bir far. sürekli kullanılmıyor tabiki ama makyaj üzerine uygulandığında da inanılmaz güzel sonuçlar çıkarıyor. bu palette gayet iyiymiş. bir de fiyatını öğrenebilirsem çok sevinirim. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatını bilmiyorum canım yılbaşında bir arkadaşım hediye etti :)

      Sil