22 Ocak 2015 Perşembe

merak edilen yeşil göz makyajı


Merak edilen göz makyajımla karşınızdayım. Çarşamba günü yazısını yayınladığım inglot freedom system far hem instagramda hem blogta merak uyandırdı. Herkesin ortak tepkisi o kadar canlı bir rengi gözünde nasıl kullanacaksın ki. Hangi kıyafetle kullanacaksın ki gibi yorumlar aldım. Ve hemen oturdum ve makyajımı yapmaya koyuldum. Ne yazıkki size hangi kıyafetle kullanacağım konusunda bir yazı yazamadım çünkü bu modayla ilgili bir konu ve bilmediğim bi işe bulaşmak istemedim. Gelelim makyajımın ayrıntılarına.



Öncelikle farımı uyguladıktan sonra dün yazısını yazdığım avon true color farla da destekledim. Altın rengi olan farı çok hafif olacak şekilde göz pınarımın ucuna uyguladım. Ardından kahverengi farı göz uçlarıma koyuluk yapmak için hafif bir ombrelikle geçiş yaptım. Hemen ardından eyelinerımı uyguladım ve şu an yazımı yazarken ne kadar komik bir eyeliner çektiğimi görüyorum. Ve son olarak tabiki en can alıcı nokta rimelimizi sürüyoruz.
Şimdi gelelim makyajımı yakından incelemeye ve hangi makyaj malzemelerini kullandığıma. 
Resimleri yakından incelemek için üstüne tıklayabilirsiniz. 







4 yorum:

  1. Çok hoş bir makyaj olmuş. Renklerden korkmamak lazım. Elinize sağlık :D

    YanıtlaSil
  2. Marifet neyi nasıl kullanılacağını bilmek :)) Ayrıca mavi ve yeşili ben sana çok yakıştırıyorum ya çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim beni hep sen şımartıyosun :)

      Sil