21 Ocak 2015 Çarşamba

gün batımı nail art


Bu gün gün batımı nail art ile karşınızdayım. Şunu söylemeliyim ki yaptığım nail artların çoğunu internetten bulup benzerlerini yapıyorum. Malesef aklıma gelmiyor yaratıcılığım o kadar da gelişmiş değil çünkü yarın öbür gün benzer bir nail art gmrdüğünüzde hiiiih buse sahtekarlık yapıyo demeyin diye tırnaklarımın kendi hayal ürünüm olmadığını söylemeliyim ama hepsini kendim yapıyorum. Gelelim gün batımı nail art ın yapım aşamalarına.


Ombre nail art yapmasını malesef beceremiyorum. Bir türlü yapamadım ama sulu boya fırçasıyla kahve renginden turuncuya bir geçiş yaptım. Hemen ardından güneşi çizdim ve kara parçasıyla ağaç ve martıları siyahla en son uyguladım. Dört aşamada yapılan zahmetli gibi görünen basit bir nail art aslında. Umarım sevmişsinizdir.


:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder